KudoZ home » Spanish to Greek » Medical (general)

antepié

Greek translation: πρόσθιο τμήμα του ποδιού/πρόσθιο τμήμα άκρου ποδός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:antepié
Greek translation:πρόσθιο τμήμα του ποδιού/πρόσθιο τμήμα άκρου ποδός
Entered by: Natassa Iosifidou

18:29 Nov 1, 2007
Spanish to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Ορθοπεδικά είδη
Spanish term or phrase: antepié
Almohadilla extrafina de antepié, invisible, de gel polímero.
Almohadilla diseñada para proporcionar un alivio en dolores de la zona metatarsal y antepié.
Marina Kazila
Greece
πρόσθιο τμήμα του ποδιού
Explanation:
Antepié: parte del pie que incluye el metatarso y los dedos.

http://www.iqb.es/diccio/a/an2.htm

"Ο σκοπός της πρόσθιας ανύψωσης παρέχει υποστήριξη στις παραμορφώσεις του *πρόσθιου τμήματος του ποδιού*, ενώ σκοπός της οπίσθιας ανύψωσης είναι να θέτει το οπίσθιο τμήμα του ποδιού όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην ουδέτερη θέση και η λειτουργία της είναι πιο σημαντική κατά τη βάδιση για την επαφή της πτέρνας με το έδαφος."

http://www.pelmatografima.gr/pelmatografima.php

Εικόνες εδώ http://images.google.gr/images?hl=el&q=FOREFOOT&oe=UTF-8&um=...

Στα Αγγλικά forefoot.
http://www.thefreedictionary.com/forefoot

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-11-01 18:41:49 GMT)
--------------------------------------------------

Εικόνες και εδώ http://images.google.gr/images?svnum=10&um=1&hl=el&q=Antepié...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 19:48:39 GMT)
--------------------------------------------------

Να' σαι καλά Μαρίνα!
Selected response from:

Natassa Iosifidou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πρόσθιο τμήμα του ποδιού
Natassa Iosifidou
4πρόσθιο τμήμα άκρου ποδός
Katerina Athanasaki


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πρόσθιο τμήμα άκρου ποδός


Explanation:
Αντίστοιχο με το αγγλικό forefoot. Υπάρχουν διάφορες αποδόσεις:
πρόσθιο τμήμα άκρου ποδός, πρόσθιο τμήμα ποδός, πρόσθιος πους, πρόσθιο άκρο ποδός. Εγώ προτιμώ το πρώτο...

ο κυριότερο σύμπτωμα της μεταταρσαλγίας είναι ο πόνος στο *πρόσθιο μέρος του άκρου ποδός*, πελματιαία, ακριβώς πίσω από τα δάχτυλα.
http://www.apollonrunnersclub.gr/articles/102.shtm

Η απώλεια ορισμένων μοιρών στη ραχιαία κάμψη είναι πιο ενοχλητική από μία αντίστοιχη απώλεια στην πελματιαία κάμψη, δεδομένου ότι κατά τη ραχιαία κάμψη η κίνηση είναι περιορισμένη.

- Αγκύλωση

σε λειτουργική θέση και ευλύγιστος *πρόσθιος πους* | 10% |

Hallux valgus είναι μια σύνθετη παραμόρφωση πρώτης ακτίνας πρόσθιου ποδός, που συχνά συνοδεύεται από την παραμόρφωση άλλων δακτύλων. Η εγκατάσταση της οφείλεται στην προχωρημένη εγκάρσια πλατυποδία.
http://www.diavlos.gr/orto96/nov97/ptolema1.htm

O υπερβολικός πρηνισμός (τα πόδια πέφτουν προς τα μέσα) του *προσθίου μέρος του ποδός* και οπισθίου μέρος του ποδός, κάνει την ποδική καμάρα να χαμηλώνει αρκετά όπου επιμηκύνει το πόδι, και δημιουργεί τραυματικές διατατικές δυνάμεις στην πελματιαία απονεύρωση.
http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=392

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πρόσθιο τμήμα του ποδιού


Explanation:
Antepié: parte del pie que incluye el metatarso y los dedos.

http://www.iqb.es/diccio/a/an2.htm

"Ο σκοπός της πρόσθιας ανύψωσης παρέχει υποστήριξη στις παραμορφώσεις του *πρόσθιου τμήματος του ποδιού*, ενώ σκοπός της οπίσθιας ανύψωσης είναι να θέτει το οπίσθιο τμήμα του ποδιού όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην ουδέτερη θέση και η λειτουργία της είναι πιο σημαντική κατά τη βάδιση για την επαφή της πτέρνας με το έδαφος."

http://www.pelmatografima.gr/pelmatografima.php

Εικόνες εδώ http://images.google.gr/images?hl=el&q=FOREFOOT&oe=UTF-8&um=...

Στα Αγγλικά forefoot.
http://www.thefreedictionary.com/forefoot

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-11-01 18:41:49 GMT)
--------------------------------------------------

Εικόνες και εδώ http://images.google.gr/images?svnum=10&um=1&hl=el&q=Antepié...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 19:48:39 GMT)
--------------------------------------------------

Να' σαι καλά Μαρίνα!

Natassa Iosifidou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Muchas gracias Natassa!!!