KudoZ home » Spanish to Hungarian » Law (general)

previsto

Hungarian translation: előirányzottak


23:52 Apr 3, 2007
Spanish to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / határozat
Spanish term or phrase: previsto
Lo previsto en la presente Resolución será de aplicación a los supuestos previstos

Egy EU határozatban szerepel

Köszönöm a javaslatokat.
Brigitta Sipos-Lanc
Hungarian translation:előirányzottak
Explanation:
A jelen határozatban előirányzottakat alkalmazzák majd ... (valószínűleg a mondat végén hivatkozás lehet egy jogszabályra, amelyben foglalt esetekre alkalmazzák a határozatban foglaltakat)
Selected response from:

Péter Bucsi Szabó
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4előírtakFarkasAndras
3előirányzottak
Péter Bucsi Szabó


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
előirányzottak


Explanation:
A jelen határozatban előirányzottakat alkalmazzák majd ... (valószínűleg a mondat végén hivatkozás lehet egy jogszabályra, amelyben foglalt esetekre alkalmazzák a határozatban foglaltakat)

Péter Bucsi Szabó
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ


355 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
előírtak


Explanation:
EU ügyben kár kreatívkodni, úgyis mindent lefordítottak már előre.

Jogszabályok szövege: http://eur-lex.europa.eu/

Ez pl a 32005R1002 celex számúban szerepel.


Teljes EU acquis fordítómemória innen, én EU szövegnek nem állnék neki nélküle:
http://langtech.jrc.it/DGT-TM.html

FarkasAndras
Native speaker of: Native in HungarianHungarian