KudoZ home » Spanish to Hungarian » Other

la calle

Hungarian translation: az utca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:la calle
Hungarian translation:az utca
Entered by: María Paz

01:19 Dec 30, 2002
Spanish to Hungarian translations [Non-PRO]
Spanish term or phrase: la calle
no olvidéis el artículo, por favor! Quiero saber como se dice esto en todos los idiomas posibles, es una curiosidad. Gracias por vuestra ayuda!
María Paz
Spain
Az utca
Explanation:
Exit - Az utca nem játszótér - Az utca nem játszótér A rendorség nem engedélyezte az autómentes nap alkalmából szervezett kerékpáros felvonulást, mert ...
http://index.hu/exit/ketkereken/aszfaltk/amn0921/ search within this site


Balatonmáriafürdo - Az utca 2 - Balatonmáriafürdo Az utca 2. ...
http://balaton.projex.hu/reszletek/mariafurdo/utca2/ search within this site


Új Ember - ... Ifjúság. Vörösboros sündisznó A teológia útkeresése Ne az utca nevelje oket! Tartalmas ... Ne az utca nevelje oket! Tartalmas ...
http://ujember.katolikus.hu/Archivum/2001.07.22/1003.html search within this site


?Ne az utca neveljen!? - 2000.12.01. ?Ne az utca neveljen!?. Az Országos Gyermekvédő Liga kezdeményezésére az őszi szünet ideje alatt, október 30. ...
http://www.agria.hu/hmhirlap/2000/1204/utca.htm search within this site


Sub Bass Monster - Az utca másik oldala - ... Dal: Az utca másik oldala Beküldte: szuszymail@freemail.hu Honlap: - Na, hallod ~ kilépsz az ajtón, és fogad egy furcsa látvány emberek tiporognak ...
http://www.hiphop.hu/szovegek/sbm_az_utca_masik_oldala.php search within this site


[ADY ENDRE] Az utca éneke - ... Az utca éneke. A szalonoké parfümös rege, Szilaj és új az utca éneke. ... Csinált sírások, ravasz kacajok, Az utca bátran derül és sajog. ...
http://magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/a... search within this site


Exit.Index - Az utca nem játszótér szeptember 22. 0:41 A rendorség nem engedélyezte az autómentes nap alkalmából szervezett kerékpáros ...
http://exit.index.hu/


FOLIO CD POSTA - Lord -> Az utca kövén - Lord Az utca kövén CD rend. sz: 13504-1 ár: 2780 Ft. 1. Az utca kövén 2. Rossz lány 3. Nincsenek csodák 4. Hiányzol 5. Nem ...
http://www.folio.hu/info/013000/I135041.HTM


VÁROSMIMIKA - ... Így az utca egyetlen emléke annak ami a régi Csíkszereda volt, ezért ragaszkodott a Polgármesteri Hivatal az utca konzerválásáért (és jogosan). ...
http://www.geocities.com/dolgozatok/petofi.html search within this site


My Documents\Doc99\utide - ... Az utca végén talál egy emeletes (fizetős) parkolót. ... Menjen egyenesen az utca végéig, és ott forduljon jobbra a Csapó utcára! ...
http://www.debrecen.com/hbmvk/utide.htm search within this site


- AZ UTCA BOLONDJA - AZ UTCA BOLONDJA. VHS Videó Forgalmazó: BOJTORJÁN KFT Katalógusszám: BOJTORJÁN KFT Vonalkód: 0000000000000 Kiadás dátuma ...
http://www.zenehaz.hu/main.php?act=showproduct&product=172 search within this site


709mk20.htm - Previous Page Next Page. Nosztalgia Az utca. Természetesen az utca is más. Régen baktatott, ma hömpölyög. Hajdan végig lehetett rajta menni. ... Az utca élt. ...
http://www.hhrf.org/mk/709mk/709mk20.htm search within this site


Budapest Fesztiválváros 2000. szeptember - Ede-nap - ... Az 1800-as évek második felétol a Fovárosi Közmunkák Tanácsa az utca legtöbb házát bordélyosoknak adta ki. ... Mostanában az utca újra életre kelt. ...
http://www.festivalcity.hu/fesztivalvaros/2000bof/ede.html


Selected response from:

Deb Phillips
Grading comment
Muchas gracias!!!!! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Az utcaDeb Phillips
4utcaSerge L


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Az utca


Explanation:
Exit - Az utca nem játszótér - Az utca nem játszótér A rendorség nem engedélyezte az autómentes nap alkalmából szervezett kerékpáros felvonulást, mert ...
http://index.hu/exit/ketkereken/aszfaltk/amn0921/ search within this site


Balatonmáriafürdo - Az utca 2 - Balatonmáriafürdo Az utca 2. ...
http://balaton.projex.hu/reszletek/mariafurdo/utca2/ search within this site


Új Ember - ... Ifjúság. Vörösboros sündisznó A teológia útkeresése Ne az utca nevelje oket! Tartalmas ... Ne az utca nevelje oket! Tartalmas ...
http://ujember.katolikus.hu/Archivum/2001.07.22/1003.html search within this site


?Ne az utca neveljen!? - 2000.12.01. ?Ne az utca neveljen!?. Az Országos Gyermekvédő Liga kezdeményezésére az őszi szünet ideje alatt, október 30. ...
http://www.agria.hu/hmhirlap/2000/1204/utca.htm search within this site


Sub Bass Monster - Az utca másik oldala - ... Dal: Az utca másik oldala Beküldte: szuszymail@freemail.hu Honlap: - Na, hallod ~ kilépsz az ajtón, és fogad egy furcsa látvány emberek tiporognak ...
http://www.hiphop.hu/szovegek/sbm_az_utca_masik_oldala.php search within this site


[ADY ENDRE] Az utca éneke - ... Az utca éneke. A szalonoké parfümös rege, Szilaj és új az utca éneke. ... Csinált sírások, ravasz kacajok, Az utca bátran derül és sajog. ...
http://magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/a... search within this site


Exit.Index - Az utca nem játszótér szeptember 22. 0:41 A rendorség nem engedélyezte az autómentes nap alkalmából szervezett kerékpáros ...
http://exit.index.hu/


FOLIO CD POSTA - Lord -> Az utca kövén - Lord Az utca kövén CD rend. sz: 13504-1 ár: 2780 Ft. 1. Az utca kövén 2. Rossz lány 3. Nincsenek csodák 4. Hiányzol 5. Nem ...
http://www.folio.hu/info/013000/I135041.HTM


VÁROSMIMIKA - ... Így az utca egyetlen emléke annak ami a régi Csíkszereda volt, ezért ragaszkodott a Polgármesteri Hivatal az utca konzerválásáért (és jogosan). ...
http://www.geocities.com/dolgozatok/petofi.html search within this site


My Documents\Doc99\utide - ... Az utca végén talál egy emeletes (fizetős) parkolót. ... Menjen egyenesen az utca végéig, és ott forduljon jobbra a Csapó utcára! ...
http://www.debrecen.com/hbmvk/utide.htm search within this site


- AZ UTCA BOLONDJA - AZ UTCA BOLONDJA. VHS Videó Forgalmazó: BOJTORJÁN KFT Katalógusszám: BOJTORJÁN KFT Vonalkód: 0000000000000 Kiadás dátuma ...
http://www.zenehaz.hu/main.php?act=showproduct&product=172 search within this site


709mk20.htm - Previous Page Next Page. Nosztalgia Az utca. Természetesen az utca is más. Régen baktatott, ma hömpölyög. Hajdan végig lehetett rajta menni. ... Az utca élt. ...
http://www.hhrf.org/mk/709mk/709mk20.htm search within this site


Budapest Fesztiválváros 2000. szeptember - Ede-nap - ... Az 1800-as évek második felétol a Fovárosi Közmunkák Tanácsa az utca legtöbb házát bordélyosoknak adta ki. ... Mostanában az utca újra életre kelt. ...
http://www.festivalcity.hu/fesztivalvaros/2000bof/ede.html




Deb Phillips
Grading comment
Muchas gracias!!!!! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mónica alfonso
1 day4 hrs