KudoZ home » Spanish to Norwegian » Bus/Financial

Trabajo colaborativo

Norwegian translation: med et effektivt samarbeide


17:09 Jan 17, 2004
Spanish to Norwegian translations [PRO]
Bus/Financial
Spanish term or phrase: Trabajo colaborativo
xxxx con un trabajo colaborativo efectivo con yyyy
ingpez
Spain
Norwegian translation:med et effektivt samarbeide
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-17 18:00:57 (GMT)
--------------------------------------------------

**med et effektivt samarbeid -oops , *uten -e*

Ref:
Stimulere til *et effektivt samarbeid* mellom offentlige institusjoner og
private virksomheter. Prosjektet er organisert med en arbeidsgruppe ...

Selected response from:

Gloria Pérez
Grading comment
Tusen takk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5med et effektivt samarbeide
Gloria Pérez
4samarbeid
Сергей Лузан


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
med et effektivt samarbeide


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-17 18:00:57 (GMT)
--------------------------------------------------

**med et effektivt samarbeid -oops , *uten -e*

Ref:
Stimulere til *et effektivt samarbeid* mellom offentlige institusjoner og
private virksomheter. Prosjektet er organisert med en arbeidsgruppe ...



Gloria Pérez
Native speaker of: Spanish
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Tusen takk

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samarbeid


Explanation:
samarbeide med. ¡Buena suerte y lykke til, ingpez!
Re.: Collins Spanish Dictionary, ISBN 0-00-470295-6
Oxford Engelsk-Norsk Ordbook (Hornby, Svenkerud) ISBN 82-02-02257

Сергей Лузан
Russian Federation
Native speaker of: Native in RussianRussian