KudoZ home » Spanish to Polish » Business/Commerce (general)

acciones aportadas

Polish translation: udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:acciones aportadas
Polish translation:udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)
Entered by: Sylwia Sadowska

15:34 Jan 15, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Spanish term or phrase: acciones aportadas
Los valores por los que estaban contabilizadas las acciones aportadas a la Sociedad en el momento de su constitución son los siguientes en miles de euros...
Sylwia Sadowska
Poland
udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)
Explanation:
Moim zdaniem są to po prostu udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)
Selected response from:

AgaWrońska
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)AgaWrońska
4 +1udziały (akcje) wniesione do kapitału spółki
Konrad Dylo
3 +1akcje wniesione
Olga Furmanowska


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)


Explanation:
Moim zdaniem są to po prostu udziały wniesione do spólki (w momencie założenia)

AgaWrońska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta: Inecita, Olga i Konrad - kazda z opcji jest poprawna - Indecita była najszybsza :)
31 mins

agree  Olga Furmanowska: Dziękuję.
1 hr

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
akcje wniesione


Explanation:
Wg podręcznego słownika hiszpańsko-polskiego WT:

aportar (2):3. wnosić wkład, udział.



Example sentence(s):
  • (...) w sprawie szczegółowego trybu nabywania przez uprawnionych pracowników akcji Skarbu Państwa w spółkach, których akcje wniesione zostały do Spółek Cukrowych.
  • Z kolei Austriacy proponują, aby majątki OMV i PKN Orlen zostały przekazane do spółek-córek, a ich akcje wniesione do spółki-matki, (...)

    Reference: http://lex.pl/serwis/du/1997/0587.htm
    Reference: http://www.money.pl/.../artykul/nafta;polska;zaprzecza;ze;sp...
Olga Furmanowska
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta: Inecita, Olga i Konrad - kazda z opcji jest poprawna
27 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
udziały (akcje) wniesione do kapitału spółki


Explanation:
raczej zwyczajnie udziały.

Pozdro. K.

--------------------------------------------------
Note added at 45 minutos (2008-01-15 16:20:21 GMT)
--------------------------------------------------

... Siła nas ;-)!!!

Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta: Inecita, Olga i Konrad - kazda z opcji jest poprawna
23 mins
  -> Dzięki, właśnie dopisałem, że całkiem nas niemało ;-), A i fakt że Inecita była szybsza NAJ