KudoZ home » Spanish to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

disolventes clorados y aromáticos

Polish translation: rozpuszczalniki chlorowe i aromatyczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:disolventes clorados y aromáticos
Polish translation:rozpuszczalniki chlorowe i aromatyczne
Entered by: Konrad Dylo

09:26 Apr 7, 2004
Spanish to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / also construccion
Spanish term or phrase: disolventes clorados y aromáticos
Disolución formada por disolventes clorados y aromáticos y agentes tensioactivos.

prosze o caly zwrocik w pytaniu!
Konrad Dylo
Spain
rozpuszczalniki chlorowe i aromatyczne
Explanation:
"ROZPUSZCZALNIKI CHLOROWE (TRÓJCHLOROETYLEN, TRÓJCHLOROETAN)"
http://www.leroy-somer.com/documentation_pdf/notices_pdf/232...

chociaż formalnie są to rozpuszczalniki chloropochodne
Selected response from:

leff
Grading comment
Kuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozpuszczalniki chlorowe i aromatyczne
leff
2rozpuszczalniki chlorkowe i aromatyczne
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disolventes clorados y aromáticos
rozpuszczalniki chlorowe i aromatyczne


Explanation:
"ROZPUSZCZALNIKI CHLOROWE (TRÓJCHLOROETYLEN, TRÓJCHLOROETAN)"
http://www.leroy-somer.com/documentation_pdf/notices_pdf/232...

chociaż formalnie są to rozpuszczalniki chloropochodne

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 213
Grading comment
Kuje!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
disolventes clorados y aromáticos
rozpuszczalniki chlorkowe i aromatyczne


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 11 mins (2004-04-07 22:37:08 GMT)
--------------------------------------------------

chlorowe NIE chlorkowe

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish