KudoZ home » Spanish to Polish » Insurance

Riesgo : Unico

Polish translation: Rodzaj ryzyka: specyficzne (indywidualne, niesystematyczne, dywersyfikowalne)


16:18 Feb 21, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
Spanish term or phrase: Riesgo : Unico
Witam wszystkich,
Mam fragment polisy ubezpieczeniowej i napisane jest po prostu:
Riesgo: UNICO
DESCRIPCIÓN DEL RIESGO:
Relación de riesgos descritos en condiciones especiales
AgaWrońska
Polish translation:Rodzaj ryzyka: specyficzne (indywidualne, niesystematyczne, dywersyfikowalne)
Explanation:
Riesgo asistemático: riesgo que a lo sumo afecta un número pequeño de activos. Toda vez que estos riesgos son únicos de las empresas, se le da el nombre de riesgo único o específico.

http://samuel.brugger.googlepages.com/9._Rendimiento_riesgo_...


Ryzyko specyficzne, zwane równiez ryzykiem indywidualnym, niesystematycznym, niesystemowym lub dywersyfikowalnym, zwiazane jest z przyszlymi zdarzeniami, które mozna czesciowo kontrolowac lub przewidywac
http://www.pwsz.nysa.pl/instytut/finanse/wilimowska/ryzyko2....

Selected response from:

Anna Starzec
Spain
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Rodzaj ryzyka: specyficzne (indywidualne, niesystematyczne, dywersyfikowalne)
Anna Starzec
5Obejmuje ryzyko: jedno [ustalone]
Tradpol


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Obejmuje ryzyko: jedno [ustalone]


Explanation:
Od Hiszpana usłyszałam, że jest to ryzyko wyłącznie jednego rodzaju, np. złamania, ale nie zwichnięcia, pęknięcia kości, czy tp. Jedno, jasno określone.

Tradpol
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Rodzaj ryzyka: specyficzne (indywidualne, niesystematyczne, dywersyfikowalne)


Explanation:
Riesgo asistemático: riesgo que a lo sumo afecta un número pequeño de activos. Toda vez que estos riesgos son únicos de las empresas, se le da el nombre de riesgo único o específico.

http://samuel.brugger.googlepages.com/9._Rendimiento_riesgo_...


Ryzyko specyficzne, zwane równiez ryzykiem indywidualnym, niesystematycznym, niesystemowym lub dywersyfikowalnym, zwiazane jest z przyszlymi zdarzeniami, które mozna czesciowo kontrolowac lub przewidywac
http://www.pwsz.nysa.pl/instytut/finanse/wilimowska/ryzyko2....



Anna Starzec
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję bardzo