ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Spanish to Polish » Law: Contract(s)

escritura autorizada

Polish translation: akt notarialny sporządzony przez

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:escritura autorizada
Polish translation:akt notarialny sporządzony przez
Entered by: Monika Jakacka Márquez

09:28 Apr 8, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
Spanish term or phrase: escritura autorizada
Kontekst:
"Que mediante escritura autorizada por el Notario de Madrid D. (...), el día 6 de octubre de 2005, bajo el número (...)de orden de su protocolo, (...), absorbió a las sociedades (...) y (...), entre otras."

Jak to ująć? Akt notarialny poświadczony, dokument uwierzytelniony, umowa uwierzytelniona, czy może jeszcze jakoś inaczej? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Olga Furmanowska
Spain
akt notarialny SPORZĄDZONY przez
Explanation:
przykład>
- constituida por tiempo indefinido en escritura autorizada en Barcelona el 8 de Noviembre de 2001 por el Notario Don
- utworzonej na czas nieokreślony na mocy aktu notarialnego sporządzonego w Barcelonie, dnia 8 listopada 2001 roku przez Notariusza

Pozdro,
K

Selected response from:

Konrad Dylo
Spain
Grading comment
Dziękuję pięknie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1akt notarialny poświadczony/sporządzony/spisany przez notariusza // zawarty przed notariuszem
Monika Jakacka Márquez
5akt notarialny SPORZĄDZONY przez
Konrad Dylo


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
akt notarialny SPORZĄDZONY przez


Explanation:
przykład>
- constituida por tiempo indefinido en escritura autorizada en Barcelona el 8 de Noviembre de 2001 por el Notario Don
- utworzonej na czas nieokreślony na mocy aktu notarialnego sporządzonego w Barcelonie, dnia 8 listopada 2001 roku przez Notariusza

Pozdro,
K



Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Dziękuję pięknie.

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
akt notarialny poświadczony/sporządzony/spisany przez notariusza // zawarty przed notariuszem


Explanation:
algunas opciones :)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-04-08 09:42:16 GMT)
--------------------------------------------------

... sprzedano osobom fizycznym wraz z oddaniem gruntu w użytkowanie wieczyste (akt notarialny spisany w PBN przez notariusza Kazimierza ………………… za rep. ...
www.pte.szczecin.pl/upload/pliki_do_pobrania/Operat_wzorcow...

Akt notarialny sporządzany przez notariusza poza kancelarią jest nieco droższy od sporządzonego w Kancelarii (notariusz pobierze dodatkowo za każdą godzinę ...
notariusze.pl/u235/navi/28819/xnavi/27611;jsessionid=2C96F2F6CD057AAD7F5EC342AC483ECB

akt notarialny spisany przez notariusza Jadwigę Budzinowską – Stelmaszyk prowadzącą Kancelarię Notarialną w Czarnkowie przy ulicy Sikorskiego numer ...
www.bip.pk-wronki.cil.pl/content.php?cms_id=149||menu=p2

Niniejszy tekst jednolity Statutu sporządzony został zgodnie z tekstem pierwotnym (akt notarialny sporządzony przez notariusz Katarzynę Kurz w KN w ...
www.wse.com.pl/zrodla/gpw/statut/Statut-FARMACOL.doc

Do wniosku dołączyła akt notarialny zawarty przed notariuszem o wielkości płaconych alimentach prze ojca dziecka, strona nie doreczyla odpisu wyroku sądu o ...
www.ops.pl/forum.php?cmd=last&id=205252092&category=8

Monika Jakacka Márquez
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Kozak: wersja: 'zawarty przed notariuszem' zdaje się byc najlepsza
2 days1 hr
  -> Dziekuje bardzo :)