KudoZ home » Spanish to Polish » Law (general)

servidumbre

Polish translation: serwitut/ptawo/sluzebnosc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:servidumbre
Polish translation:serwitut/ptawo/sluzebnosc
Entered by: Paulistano

15:09 May 18, 2005
Spanish to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: servidumbre
Poder general (documento legal).
Gabriel Arena
serwitut/prawo/sluzebnosc
Explanation:
servidumbre de acceso - prawo dostępu (dojscia, dojazdu)
servidumbre de paso - prawo przejazdu, pierwszenstwa przejazdu
servidumbre de aguas - prawo korzystania z wody
etx
Selected response from:

Paulistano
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
51służebność 2 serwitut
Konrad Dylo
5serwitut/prawo/sluzebnosc
Paulistano
4służebność
Maciej Andrzejczak


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
1służebność 2 serwitut


Explanation:
serwitut przest. służebność, prawo obciążające nieruchomość (np. dożywocie, prawo przejścia przez cudzy grunt); przen. obowiązek, powinność, obciążenie związane z posiadaniem czegoś, sprawowaniem funkcji itp.

Konrad Dylo
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 84

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
służebność


Explanation:
serwitut

są różne rodzaje służebności: drogi, gruntowe itp...tujest więcej http://64.233.183.104/search?q=cache:aqNJDjiJs1cJ:www.adwoka...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
serwitut/prawo/sluzebnosc


Explanation:
servidumbre de acceso - prawo dostępu (dojscia, dojazdu)
servidumbre de paso - prawo przejazdu, pierwszenstwa przejazdu
servidumbre de aguas - prawo korzystania z wody
etx

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 70