ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Spanish to Polish » Law (general)

oficio ley 22.172

Polish translation: zawiadomienie dot. ustawy 22.172

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:oficio ley 22.172
Polish translation:zawiadomienie dot. ustawy 22.172
Entered by: Marlena Trelka

07:10 Jul 23, 2010
Spanish to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: oficio ley 22.172
Wyrażenie pojawia sie na początku pisma wystawionego przez sekretariat sądu w Argentynie. Zupełnie nie mam pomysłu co to może być, z argentyńskich stron internetowych wynika, że jest to jakiś popularny rodzaj pisma sądowego
Monilis
Poland
zawiadomienie dot. ustawy 22.172
Explanation:
to moja wolna propozycja. Oficio to zawiadomienie, pismo urzędowe, a oficio ley 22.172 dotyczy Convenio de Comunicación entre Tribunales de diferente jurisdicción.
Selected response from:

Marlena Trelka
Spain
Grading comment
Dziękuję!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pismo urzędowe dot. ustawy 22.172
Paulistano
2zawiadomienie dot. ustawy 22.172
Marlena Trelka


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zawiadomienie dot. ustawy 22.172


Explanation:
to moja wolna propozycja. Oficio to zawiadomienie, pismo urzędowe, a oficio ley 22.172 dotyczy Convenio de Comunicación entre Tribunales de diferente jurisdicción.


    Reference: http://www.portaldeabogados.com.ar/codigos/22172.htm
Marlena Trelka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 67
Grading comment
Dziękuję!

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pismo urzędowe dot. ustawy 22.172


Explanation:
oficio to pismo urzędowe (oficial letter), podaję definicję po portugalsku, gdzie ma to samo znaczenie: "ofício = comunicação entre autoridades da mesma categoria, ou de autoridades a particulares, ou de inferiores a superiores hierárquicos, caracterizada por obedecer a certa fórmula epistolar e pelo formato do papel (formato ofício)"


Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 66