KudoZ home » Spanish to Polish » Medical: Health Care

glaucopsia

Polish translation: rozmycie ostrości widzeni/objaw halo wokół źródła światła


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:glaucopsia
Polish translation:rozmycie ostrości widzeni/objaw halo wokół źródła światła
Entered by: Ossetta

11:43 Jan 10, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / trastornos de vista
Spanish term or phrase: glaucopsia
Kontekst:

"Este estado, conocido como 'glaucopsia', 'niebla azul' o 'niebla gris-azulada', produce una visión borrosa frente a una calina general azulada y la aparición de halos alrededor de objetos brillantes."

Z góry dziękuję za pomoc.
Olga Furmanowska
Spain
rozmycie ostrości widzeni/objaw halo wokół źródła światła
Explanation:
objaw halo wokół źródła światła (rozmycie ostrości widzenia) :)
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
Dziękuję ślicznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozmycie ostrości widzeni/objaw halo wokół źródła światła
Ossetta
2zjawisko "halo vision"
Agnieszka Zmuda


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zjawisko "halo vision"


Explanation:
Nie wiem, czy istnieje określenie "bardziej po polsku", więc tylko tak nieśmiało sugeruję za linkami...

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zjawisko "halo vision"&b...

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=glaucopsia +"halo vision...

Agnieszka Zmuda
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozmycie ostrości widzeni/objaw halo wokół źródła światła


Explanation:
objaw halo wokół źródła światła (rozmycie ostrości widzenia) :)


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Stożek_rogówki
Ossetta
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję ślicznie.