KudoZ home » Spanish to Polish » Medical (general)

anisocoria por midriasis izquierda

Polish translation: nierówność źrenic (anizokoria) na skutek rozszerzenia (mydriazy) lewej źrenicy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:anisocoria por midriasis izquierda
Polish translation:nierówność źrenic (anizokoria) na skutek rozszerzenia (mydriazy) lewej źrenicy
Entered by: Paulistano

09:36 Nov 30, 2004
Spanish to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / neurologia
Spanish term or phrase: anisocoria por midriasis izquierda
Pacjent z ostrym krwiakiem podtwardówkowym pourazowym. W czêœci wypisu dotycz¹cej badania po przyjêciu do szpitala: "intubado y con ventilación mecanica, anisocoria por midriasis izquierda, respuesta al dolor en extensión" ...
anula
Poland
nierówność źrenic (anizkoria) i rozszerzenie (mydriazy) lewej źrenicy
Explanation:
diccionarios y conversa con un medico
Selected response from:

Paulistano
Grading comment
Dzięki za świetną podpowiedź. BTW: To jest anizOkoria.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nierówność źrenic (anizkoria) i rozszerzenie (mydriazy) lewej źrenicy
Paulistano
3ponizej...
Konrad Dylo


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ponizej...


Explanation:
Moze to ci cos pomoze... glosario de semiología...
Tutaj wszystko znajdziesz... desafortunadamente en espańol... pero algo es algo...
Suerte!
http://escuela.med.puc.cl/paginas/Cursos/tercero/IntegradoTe...


    Reference: http://escuela.med.puc.cl/paginas/Cursos/tercero/IntegradoTe...
Konrad Dylo
Spain
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nierówność źrenic (anizkoria) i rozszerzenie (mydriazy) lewej źrenicy


Explanation:
diccionarios y conversa con un medico

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki za świetną podpowiedź. BTW: To jest anizOkoria.