KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

caja de aguas

Romanian translation: vas de expansiune


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:caja de aguas
Romanian translation:vas de expansiune
Entered by: C. Roman

18:09 Feb 1, 2009
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Spanish term or phrase: caja de aguas
Nu am context prea explicit, doar o listă de componente auto:

-conector, de 17 contactos, rojo, estación de interconexión de la caja eléctrica, en caja de aguas

- conector, de 17 contactos, blanco, estación de interconexión de la caja eléctrica, en caja de aguas
C. Roman
Spain
vas de expansiune
Explanation:
Se mai zice si "borcan de apa".
Selected response from:

Ioana Corina Pop
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vas de expansiune
Ioana Corina Pop
5tablier
anamaria bulgariu
2termostatLIVIA BRAD


Discussion entries: 4





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vas de expansiune


Explanation:
Se mai zice si "borcan de apa".


    Reference: http://www.reparatii-radiatoare-auto.ro/radiatoare%20auto/De...
Ioana Corina Pop
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.:)


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
termostat


Explanation:
"caja de aguas" se mai numeste si "caja termostatica" asa ca in romaneste ar fi termostat

LIVIA BRAD
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.


276 days   confidence: Answerer confidence 5/5
tablier


Explanation:
http://www.festina-lente.ro/dict.php?litera=T

Perete rigid, componenta a caroseriei unui autovehicul, care desparte habitaclul de compartimentul motor si, respectiv, de portbagaj (atunci cand este cazul). Functie de pozitia pe care o are pe vehicul, acesta poate fi: tablier fata sau tablier spate.

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15