KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

testigo ley económica

Romanian translation: martor mod de consum economic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:testigo ley económica
Romanian translation:martor mod de consum economic
Entered by: C. Roman

22:55 Feb 3, 2009
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Spanish term or phrase: testigo ley económica
Nu îmi dau seama despre ce este vorba, să fie un martor luminos pentru reducerea consumului, etc?

Context: enumerare de comenzi şi componente interioare ale maşinii.

Luces de stop, luces de día, mando autorización/prohibición elevalunas traseros, toma de diagnóstico, cuadro de instrumentos, testigos intermitentes en mando autoescuela, ***testigo ley económica/prestaciones caja de velocidades automática***, testigo abrientes y cinturón, relé parabrisas térmico.
C. Roman
Spain
martor mod de consum economic
Explanation:
Bărbate-meu zice că sunt maşini care au mai multe moduri de consum (la maşina noastră este mod confort sau mod sport, din care modul mai economic este confort) şi este un martor luminos care arată acest lucru. Probabil se referă la ce mod de consum arată beculeţul respectiv. De exemplu, pe cutie de viteză automată consumă mai mult decât pe manual.
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1martor mod de consum economic
Cristiana Coblis
4pilot de consum economic
Roxana Nicula Tanase


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
martor mod de consum economic


Explanation:
Bărbate-meu zice că sunt maşini care au mai multe moduri de consum (la maşina noastră este mod confort sau mod sport, din care modul mai economic este confort) şi este un martor luminos care arată acest lucru. Probabil se referă la ce mod de consum arată beculeţul respectiv. De exemplu, pe cutie de viteză automată consumă mai mult decât pe manual.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Mersi mult!!!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
4 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pilot de consum economic


Explanation:
Într-adevăr este vorba despre tipul de prestaţie pe care îl oferă maşina, însă formula corectă nu este "martor" ci "pilot", o luminiţă care se aprinde undeva şi care ne informează despre funcţia respectivă.

Roxana Nicula Tanase
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.