KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

parada fija

Romanian translation: temporizator ştergător parbriz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:parada fija
Romanian translation:temporizator ştergător parbriz
Entered by: C. Roman

19:18 Feb 4, 2009
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Spanish term or phrase: parada fija
Din aceeaşi listă de dispozitive interioare ale unui autoturism:

Unidad de control habitáculo, alimentación limpialuneta, parada fija y bomba lavaparabrisas.
C. Roman
Spain
temporizator ştergător parbriz
Explanation:
După context, că vezi tu, e între două chestii care au legătură cu ştergerea, e rezervorul ştergătorului de parbriz şi motoraş ştergător parbriz...
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3temporizator ştergător parbriz
Sigina
3poziţia "oprit"Georgiana Vasilescu


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poziţia "oprit"


Explanation:
Nu sunt foarte sigura, insa daca este vorba despre motorul de actionare a stergatoarelor, cred ca asta e.
Motorul poate fi dotat cu un temporizator care sa actioneze stergatoarele la un anumit interval de timp (5 sau 10 sec de ex., in functie de cat de tare ploua :P).
Ce vreau sa spun este ca pe langa pornit/oprit mai e si aceasta functie. O simpla comanda si stergatoarele isi fac de cap :)
Poate despre asta e vorba, despre pozitia "oprit" pur si simplu.

Sper sa te ajute :)

Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
temporizator ştergător parbriz


Explanation:
După context, că vezi tu, e între două chestii care au legătură cu ştergerea, e rezervorul ştergătorului de parbriz şi motoraş ştergător parbriz...

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68