KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

supercondenación eléctrica

Romanian translation: superînchidere centralizată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:supercondenación eléctrica
Romanian translation:superînchidere centralizată
Entered by: Sigina

20:14 Feb 4, 2009
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Spanish term or phrase: supercondenación eléctrica
"condenación" eu înţeleg că e blocarea electrică a portierelor dar "supercondenación"? Blocare de siguranţă nu e că o am în alt context, să fie o blocare "extra"...

Fusible condenación o supercondenación eléctrica de las puertas.
C. Roman
Spain
superînchidere centralizată
Explanation:
Există închidere centralizată şi superînchidere. Am ezitat puţin dar văd că este pe formururi.. http://www.informatiiauto.ro/peugeot-model-peugeot-207-dotar...
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3superînchidere centralizată
Sigina
3 +1înhidere centralizată dublă/de siguranţăGeorgiana Vasilescu


Discussion entries: 2





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
înhidere centralizată dublă/de siguranţă


Explanation:
Este un sistem prin care portiera nu poate fi deschisa din exterior, iar pentru a fi deschisa din interior trebuie actionat de doua ori manerul de deschidere.
Este o optiune care poate fi dezactivata. Stiu ca exista de ex. la Seat Ibiza si la Opel Astra (modelul nou).

http://www.clubmeganecc.com/foro/archive/index.php/t-4694.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-04 20:32:24 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze..."închidere" :)


Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
10 hrs
  -> Multumesc.

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
superînchidere centralizată


Explanation:
Există închidere centralizată şi superînchidere. Am ezitat puţin dar văd că este pe formururi.. http://www.informatiiauto.ro/peugeot-model-peugeot-207-dotar...


Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu: da, e si in oferta Peugeot vad, nu numai pe forumuri http://www.trendo.ro/vanzari/oferte_auto_noi/1060~207_DREAML... Mai scurt si mai putin complicat :)
21 mins
  -> Mulţumesc, da.. :)

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
3 days14 hrs
  -> Mulţumesc