KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

síntesis de la palabra

Romanian translation: sinteză vocală


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:síntesis de la palabra
Romanian translation:sinteză vocală
Entered by: C. Roman

20:37 Feb 4, 2009
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Spanish term or phrase: síntesis de la palabra
De dispozitivul ăsta chiar că nu am auzit la dotarea unui autoturism....

INMOVILIZADOR ANTIARRANQUE, CIERRES CENTRALIZADOS, SINTESIS DE LA PALABRA, CUENTARREVOLUCIONES, etc
C. Roman
Spain
sinteză vocală
Explanation:
Meniul se actioneaza prin comenzi vocale :)

http://www.bestauto.ro/rover/45/autoturism/auto/962104.htm

http://www.digitalsupermarket.ro/0,19,modul-sinteza-vocala-v...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2009-02-04 20:53:49 GMT)
--------------------------------------------------

Dar cred ca e totusi destul de "spooky" sa rogi masina sa faca ceva si ea chiar sa te asculte :-)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-04 20:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

am inteles ca s-ar numi "modul de inteză vocală"....mie tot a Star Trek imi suna :)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-04 20:55:28 GMT)
--------------------------------------------------

"sinteză"
Selected response from:

Georgiana Vasilescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sinteză vocalăGeorgiana Vasilescu
4sintetizator vocal/de voce
Sigina


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sintetizator vocal/de voce


Explanation:
http://www.masini-de-vanzare.ro/A_COVASNA

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2009-02-04 20:50:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=7254

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: Gracias otra vez :-)


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sinteză vocală


Explanation:
Meniul se actioneaza prin comenzi vocale :)

http://www.bestauto.ro/rover/45/autoturism/auto/962104.htm

http://www.digitalsupermarket.ro/0,19,modul-sinteza-vocala-v...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2009-02-04 20:53:49 GMT)
--------------------------------------------------

Dar cred ca e totusi destul de "spooky" sa rogi masina sa faca ceva si ea chiar sa te asculte :-)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-04 20:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

am inteles ca s-ar numi "modul de inteză vocală"....mie tot a Star Trek imi suna :)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-04 20:55:28 GMT)
--------------------------------------------------

"sinteză"


Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc. Cât trăieşte omul, învaţă...Habar n-aveam de opţiunea asta la maşini...A mea e mai simpluţă :-))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
9 hrs
  -> Multumesc frumos :)

agree  Tradeuro Language Services
3 days14 hrs
  -> Multumesc frumos.