KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

custodia trasera

Romanian translation: dejivrare laterală dreapta / stânga


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:custodia trasera
Romanian translation:dejivrare laterală dreapta / stânga
Entered by: C. Roman

22:57 Feb 4, 2009
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Spanish term or phrase: custodia trasera
Dotări autoturism:

Deshielo retrovisores
Deshielo custodia trasera derecha
Deshielo custodia trasera izquierda
C. Roman
Spain
dejivrare laterală dreapta / stânga
Explanation:
Custodia trasera include partea de geamuri din spate la o maşină şi probabil în acest model pe lângă dezaburirea normală la parbriz şi lunetă, fabricantul a introdus acest sistem de dezaburire, care în termeni electronici se numeşte "dejivrare", şi la geamurile laterale spate.

Selected response from:

Roxana Nicula Tanase
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dejivrare laterală dreapta / stânga
Roxana Nicula Tanase
4 -1oglinzi retrovizoare exterioare (cu încălzire)Georgiana Vasilescu


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
oglinzi retrovizoare exterioare (cu încălzire)


Explanation:
http://www.renault.ro/vn/koleos_f2/p61.php

Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Roxana Nicula Tanase: Nu este vorba de oglinzile retrovizoare deloc.
1 day1 hr
  -> Multumesc.

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dejivrare laterală dreapta / stânga


Explanation:
Custodia trasera include partea de geamuri din spate la o maşină şi probabil în acest model pe lângă dezaburirea normală la parbriz şi lunetă, fabricantul a introdus acest sistem de dezaburire, care în termeni electronici se numeşte "dejivrare", şi la geamurile laterale spate.




    Reference: http://dexonline.ro/search.php?cuv=dejivrare
    Reference: http://www.youmago.ro/object/full/subaru-impreza-2-5-wrx-sti...
Roxana Nicula Tanase
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc. Şi eu am mers pe acastă linie...