KudoZ home » Spanish to Romanian » Business/Commerce (general)

resumen ejecutivo

Romanian translation: sumar (scurtă introducere); sumar executiv


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:resumen ejecutivo
Romanian translation:sumar (scurtă introducere); sumar executiv
Entered by: ioanachema

19:20 Nov 4, 2007
Spanish to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Spanish term or phrase: resumen ejecutivo
este titlul unui document
ioanachema
sumar (scurtă introducere)
Explanation:
In general un plan de afaceri cuprinde urmatoarele capitole:

Titlul
Cuprins & Capitole
Sumar (Scurta introducere)
Descrierea firmei (afacerii)
Echipa & managementul companiei
Prezentare produs(e) / serviciu (ii)
Analiza pietei
Obiective
Strategia firmei/afacerii & implementare
Informatii financiare
Anexe si alte documente

3. Sumarul planului de afaceri (Scurta introducere)
In multe cazuri, aceasta sectiune (care ar trebui sa sumarizeze si sa evidentieze punctele cheie ale unui plan de afaceri) are o importanta deosebita. Se recomanda ca sumarizarea sa fie realizata cat mai simplu si concis posibil.

En el Resumen Ejecutivo se hace un breve análisis de los aspectos más importantes de un proyecto, que se ubica delante de la presentación. Es lo primero que lee el receptor del proyecto, y quizás, por falta de tiempo, lo único; así que es muy importante que sea claro y preciso.
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sumar (scurtă introducere)
Cristiana Coblis
3rezumatul afaceriiAndradabis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
sumar (scurtă introducere)


Explanation:
In general un plan de afaceri cuprinde urmatoarele capitole:

Titlul
Cuprins & Capitole
Sumar (Scurta introducere)
Descrierea firmei (afacerii)
Echipa & managementul companiei
Prezentare produs(e) / serviciu (ii)
Analiza pietei
Obiective
Strategia firmei/afacerii & implementare
Informatii financiare
Anexe si alte documente

3. Sumarul planului de afaceri (Scurta introducere)
In multe cazuri, aceasta sectiune (care ar trebui sa sumarizeze si sa evidentieze punctele cheie ale unui plan de afaceri) are o importanta deosebita. Se recomanda ca sumarizarea sa fie realizata cat mai simplu si concis posibil.

En el Resumen Ejecutivo se hace un breve análisis de los aspectos más importantes de un proyecto, que se ubica delante de la presentación. Es lo primero que lee el receptor del proyecto, y quizás, por falta de tiempo, lo único; así que es muy importante que sea claro y preciso.


    Reference: http://www.postuniversitar.ro/art-planuri-de-afaceri.php
    Reference: http://nakuy.rcp.net.pe/cabinas/resumen.html
Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14
Notes to answerer
Asker: imi place raspunsul tau. chiar si asa, ma confunda mult existenta unor pagini in care apare "sumarul executiv" si are puncte asemanatoare cu versiunea in spaniola.


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rezumatul afacerii


Explanation:
Daca e vorba despre un plan de afaceri ar putea merge, zic eu ...
Un pic de context nu ar veni rau ...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-04 20:57:20 GMT)
--------------------------------------------------

referinta pe www.manager.ro

Capitol 2 - Planul afacerii

Subcapitol 2.1. Rezumatul afacerii
Subcapitol 2.2. Descrierea afacerii
Subcapitol 2.3. Produse si servicii oferite
Subcapitol 2.4. Piata si concurenta
Subcapitol 2.5. Implementarea afacerii
Subcapitol 2.6. Vanzarea produselor si serviciilor
Subcapitol 2.7. Planul financiar



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-04 21:00:10 GMT)
--------------------------------------------------

Rezumatul afacerii Dacă această prezentare nu are succes, planul dvs. de afaceri nu va fi niciodată cumpărat de către investitori. ...

La primera parte del plan de empresa debe incluir un resumen ejecutivo. Éste servirá para captar el interés de los potenciales inversores y, por este motivo ....

Andradabis
Native speaker of: Native in RomanianRomanian