KudoZ home » Spanish to Romanian » Chemistry; Chem Sci/Eng

bloom

Romanian translation: indicele bloom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:bloom
Romanian translation:indicele bloom
Entered by: anamaria bulgariu

09:46 Oct 28, 2007
Spanish to Romanian translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
Spanish term or phrase: bloom
Gelatina 150-180 bloom

Se gaseste intr/un prospect de supliment alimentar.
anamaria bulgariu
Romania
indicele bloom
Explanation:
Indicele bloom al gelatinei este o caracteristica chimica .
Exemplu in romana:gelatina cu forta de gelificare 230-250 Bloom .
Selected response from:

ioanadana
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5indicele bloomioanadana
4consistenţă
Cristiana Coblis


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consistenţă


Explanation:
Termenul este în engleză. Se referă la consistenţa sau gradul de închegare a gelatinei.
Vezi şi http://www.proz.com/kudoz/1277536

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Observasem raspunsul de pe KudoZ dar mi se parea ca trebuie sa fie o unitate de masura.


1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
indicele bloom


Explanation:
Indicele bloom al gelatinei este o caracteristica chimica .
Exemplu in romana:gelatina cu forta de gelificare 230-250 Bloom .


Example sentence(s):
  • gelatina cu forta de gelificare 230 -250 Bloom

    Reference: http://www.rezidentiat.etim.ro/intrram1.php?spec=F&te=47
ioanadana
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc!