KudoZ home » Spanish to Romanian » Construction / Civil Engineering

polígono de corte

Romanian translation: ZONE DE SISTARE


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:polígono de corte
Romanian translation:ZONE DE SISTARE

09:19 Feb 6, 2009
Spanish to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Spanish term or phrase: polígono de corte
Context:
Generación de ***polígonos de corte*** sobre las redes de abastecimiento o saneamiento para simular las maniobras de corte que se realicen en la red por cualquier avería o incidencia que se produzca.
Ioana Pop
ZONE DE SISTARE
Explanation:
"sistarea apei pe zone"

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2009-02-07 08:25:48 GMT)
--------------------------------------------------

e doar o alta idee
Selected response from:

LIVIA BRAD
Spain
Grading comment
merci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zonă de tăiere poligonală
anamaria bulgariu
1 +1intreruperea pe portiuniLIVIA BRAD
1ZONE DE SISTARELIVIA BRAD


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zonă de tăiere poligonală


Explanation:
Sugestie. Poate ar ajuta ceva mai mult context.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2009-02-06 09:51:42 GMT)
--------------------------------------------------

Nici eu nu cred că există un anumit termen. Însă înseamnă că este "întrerupere temporară" şi nu "tăiere" cum am presupus mai devreme. Mult spor!

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2009-02-06 10:04:03 GMT)
--------------------------------------------------

Cred că e ok. Depinde cât contează forma ariei.

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 91
Notes to answerer
Asker: Nu este mai mult context, dar este vorba despre un sistem GIS de informatie geografica care simuleaza "zone de intrerupere" a circulatiei apelor pe retelele de alimentare cu apa si canalizare, in caz eventual de avarie. Se refera la partea retelei (dintr-o localitate anume) pe care va fi intrerupta circulatia apei... Nu stiu daca exista o expresie anume pentru aceasta zona, tot caut de o jumatate de ora dar nu gasesc nimic care sa ma convinga. Merci mult!

Asker: da da, este vorba de intreruperi temporare, dar poligonul ala imi da dureri de cap... Cum ti se pare "portiune/arie de intrerupere"?


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
intreruperea pe portiuni


Explanation:
intreruperea alimentarii cu apa pe portiuni....?
e doar o idee...

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2009-02-06 11:43:03 GMT)
--------------------------------------------------

intreruperea pe zone?

LIVIA BRAD
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Corina Pop: merci, livia! ideea e asta, dar inca tot nu dau de termenul folosit... probabil ca nu exista.
10 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ZONE DE SISTARE


Explanation:
"sistarea apei pe zone"

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2009-02-07 08:25:48 GMT)
--------------------------------------------------

e doar o alta idee

LIVIA BRAD
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
merci!