KudoZ home » Spanish to Romanian » Other

informe de calificacion

Romanian translation: raport de calificare


13:13 Mar 3, 2004
Spanish to Romanian translations [PRO]
Other / other
Spanish term or phrase: informe de calificacion
standard
ZAMOLXIS
Romanian translation:raport de calificare
Explanation:
Ar putea fi asta. Este nevoie de context.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1raport de calificare
Dan Marasescu
4raport de conformitate
Cristiana Coblis


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
raport de calificare


Explanation:
Ar putea fi asta. Este nevoie de context.

Dan Marasescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Liana Coroianu
26 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raport de conformitate


Explanation:
cu un standard

Fara context nu putem decat sa ghicim despre ce poate fi vorba.
Sper sa-ti fie oricum de ajutor.

Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20