KudoZ home » Swedish to Danish » Marketing / Market Research

Tidningen för gräddan av IT

Danish translation: Avisen for crème de la crème af dansk it


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Swedish term or phrase:Tidningen för gräddan av IT
Danish translation:Avisen for crème de la crème af dansk it
Entered by: Susanne Roelands

09:27 Mar 21, 2007
Swedish to Danish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / Tidning
Swedish term or phrase: Tidningen för gräddan av IT
Tidningen för gräddan av IT.
Tidningens innehåll består av:
- erfarenheter i form av reportage om hur företag skapat lösningar som hjälpt dem spara pengar.
- intressanta artiklar för IT-beslutsfattare.
Susanne Roelands
Belgium
Avisen for crème de la crème af dansk it
Explanation:
det er jo marketing, så udvalget af mulige formuleringer er stort!
Eksempler (som er hørt eller fundet via googling):
Toppen af poppen
Toppen af kransekagen
Det ypperste inden for ...
Danmarks stærkeste it-avis
Danmarks it-avis
Version2 er Danmarks største it-medie

...

Kært barn har mange navne! Dit valg må også afhænge af, hvilken teksttype sætningen skal fremstå i (avisannonce, bannerannonce, onlinebeskrivelse af sig selv eller lign.).

Selected response from:

Peter Adolph
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Avisen for crème de la crème af dansk it
Peter Adolph
4Bladet/avisen/tidsskriftet for cremen af IT
Poul Moller


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bladet/avisen/tidsskriftet for cremen af IT


Explanation:
Afhængigt af hvad slags "tidning", det er

Poul Moller
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 44

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Avisen for crème de la crème af dansk it


Explanation:
det er jo marketing, så udvalget af mulige formuleringer er stort!
Eksempler (som er hørt eller fundet via googling):
Toppen af poppen
Toppen af kransekagen
Det ypperste inden for ...
Danmarks stærkeste it-avis
Danmarks it-avis
Version2 er Danmarks største it-medie

...

Kært barn har mange navne! Dit valg må også afhænge af, hvilken teksttype sætningen skal fremstå i (avisannonce, bannerannonce, onlinebeskrivelse af sig selv eller lign.).



Peter Adolph
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Tak for hjælpen.