KudoZ home » Swedish to Danish » Other

instrument

Danish translation: værdier/hjælpemidler


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Swedish term or phrase:instrument
Danish translation:værdier/hjælpemidler
Entered by: Susanne Roelands

21:06 Jun 23, 2004
Swedish to Danish translations [PRO]
Other
Swedish term or phrase: instrument
Avläsningar av nedanstående instrument skall göras när anläggningen är i drift:
Tryckfall
Pumptryck
Inflöde vatten

Hvordan betegner man bedst disse "instrumenter" på dansk?
Susanne Roelands
Belgium
værdier
Explanation:
Egentlig mener de vel hjælpemidler, men værdier burde forklare meningen.
Selected response from:

Lisbeth Mejer
Germany
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5værdier
Lisbeth Mejer
5[udelades}Randi Stenstrop
4målingerKjeld Holm


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
målinger


Explanation:
vil jo passe fint

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
[udelades}


Explanation:
Man kan jo forsøge sig med forskellige oversættelser elat efter den videre sammenhæng, men jeg mener, at det er bedst at udelade ordet i oversættelsen.

Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
værdier


Explanation:
Egentlig mener de vel hjælpemidler, men værdier burde forklare meningen.

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tak for hjælpen.