KudoZ home » Swedish to German » Tech/Engineering

sjöentreprenader

German translation: Schifffahrts-Transportaufträge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Swedish term or phrase:sjöentreprenader
German translation:Schifffahrts-Transportaufträge
Entered by: C. Jacobs

14:44 Jul 16, 2002
Swedish to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Swedish term or phrase: sjöentreprenader
SJÖENTREPRENADER
Totallösningar på sjöentreprenader
Dykeri och under vattenarbeten
Betongtransporter från bil till form

Materialtransporter inom hela projektet

Totallösningar på kran och lyfttjänster

Flytbrolösningar från land till arbetsställe

Vi levererar för ovanstående arbeten godkända stabilitetsberäkningar med avseende på offererade maskiner och flytetyg.
C. Jacobs
Schifffahrts-Transportaufträge
Explanation:
Schiff-Transportaufträge; Lastkähne-Transporte;
Komplettlösungen von Haus zu Haus mithilfe von Lastschiffen
Selected response from:

Horst2
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Schifffahrts-TransportaufträgeHorst2
4Schifffahrts-TransportaufträgeHorst2
4Schifffahrts-TransportaufträgeHorst2


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schifffahrts-Transportaufträge


Explanation:
Schiff-Transportaufträge; Lastkähne-Transporte;
Komplettlösungen von Haus zu Haus mithilfe von Lastschiffen

Horst2
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 123

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schifffahrts-Transportaufträge


Explanation:
Schiff-Transportaufträge; Lastkähne-Transporte;
Komplettlösungen von Haus zu Haus mithilfe von Lastschiffen

Horst2
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 123

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schifffahrts-Transportaufträge


Explanation:
Schiff-Transportaufträge; Lastkähne-Transporte;
Komplettlösungen von Haus zu Haus mithilfe von Lastschiffen

Horst2
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 123