ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Turkish » Law (general)

Murisi evvel

Turkish translation: daha önceki muris

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Murisi evvel
Turkish translation:daha önceki muris
Entered by: Ali Bayraktar

18:49 Oct 3, 2008
Turkish to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Veraset
Turkish term or phrase: Murisi evvel
Birinci muris mi demek?
"Muris ve murisi evvellerinin vefatı ile..."
dikran d
Turkey
daha önceki muris
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-10-03 19:06:13 GMT)
--------------------------------------------------

evet muristen önceki miras bırakanlar
Selected response from:

Ali Bayraktar
Grading comment
Teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1önceki miras bırakan
Cagdas Karatas
5daha önceki murisAli Bayraktar


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
önceki miras bırakan


Explanation:
Murisi evveller ile kast edilen söz konusu miras bırakandan (Atıyorum X kişisi) önce gelen tüm miras bırakanlar. Geçmişten içinde bulunulan zamana bir mal üzerinde sahiplik hakkını elinde bulundurmuş herkes (X kişisi hariç) oluyor yani.

Cagdas Karatas
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: Size de teşekkürler Çağdaş Bey ek açıklama için. Saygılar.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Guetta
13 mins
  -> Teşekkür ederim

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
daha önceki muris


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-10-03 19:06:13 GMT)
--------------------------------------------------

evet muristen önceki miras bırakanlar

Ali Bayraktar
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler.
Notes to answerer
Asker: Yani murisin murisi mi oluyor?