KudoZ home » Turkish to Dutch » Tourism & Travel

Türk usulü desek yeterli olur mu?

Dutch translation: Is het genoeg om het 'de Turkse methode' te noemen?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Türk usulü desek yeterli olur mu?
Dutch translation:Is het genoeg om het 'de Turkse methode' te noemen?
Entered by: Mariette van Heteren

13:23 Jun 15, 2005
Turkish to Dutch translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
Turkish term or phrase: Türk usulü desek yeterli olur mu?
Operatörün yerden 40 metre yüksekteki komuta merkezine yangın merdiveniyle çıkmasına ne demeli? Türk usulü desek yeterli olur mu? Adamın başına yukarıda bir şey gelirse kim hesap verecek? Gantry krane'leri ihalede asansörlü gösteren ama Ïstanbul'a sadece yangın merdiveniyle getirenler mi, bu halde kabul edip işçiyi yukarıya yollayanlar mı?
Mariette van Heteren
Netherlands
Is het genoeg om het 'de Turkse methode' te noemen?
Explanation:
Türk usulü = de Turkse methode
desek = als we zeggen/noemen (van 'demek')
yeterli = genoeg

Selected response from:

Antoinette Verburg
Netherlands
Grading comment
dank u, ik ben erg blij, uw antwoorden zijn altijd vol uitleg, leer er veel van! Bent u docent of zo??? Dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niet geautomatiseerd
Nizamettin Yigit
2Is het genoeg om het 'de Turkse methode' te noemen?
Antoinette Verburg


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Türk usulü desek yeterli olur mu?
niet geautomatiseerd


Explanation:
meestal met lichamelijk "power"

Nizamettin Yigit
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Türk usulü desek yeterli olur mu?
Is het genoeg om het 'de Turkse methode' te noemen?


Explanation:
Türk usulü = de Turkse methode
desek = als we zeggen/noemen (van 'demek')
yeterli = genoeg



Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36
Grading comment
dank u, ik ben erg blij, uw antwoorden zijn altijd vol uitleg, leer er veel van! Bent u docent of zo??? Dank