KudoZ home » Turkish to English » Accounting

öz kaynaklar

English translation: EQUITIES


20:02 Jun 8, 2002
Turkish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / accounting
Turkish term or phrase: öz kaynaklar
şirket bilançosunda geçen bir terim

teşekkür ederim
xxxbestof1453
English translation:EQUITIES
Explanation:
EQUITY
Bilançoda EQUITIES( ÖZ SERMAYE )olarak geçer diğer kullanımlar açıklama olarak kullanılır terim karşılığı equity
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7EQUITIES
1964
5equity capital
Salih1946
4 +1own resources / own fundssevinc altincekic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
own resources / own funds


Explanation:
www.zargan.com

mali-ticari konularda epey yardımcı bir sözlük burası, tavsiye ederim.

sevinc altincekic
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
1 hr

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
EQUITIES


Explanation:
EQUITY
Bilançoda EQUITIES( ÖZ SERMAYE )olarak geçer diğer kullanımlar açıklama olarak kullanılır terim karşılığı equity

1964
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
47 mins
  -> sağolun

neutral  shenay kharatekin: extract resources
2 hrs
  -> Değil arkadaşım bu tamamen özel bir terim, kullanım Equities veya Ümit bey dediği gibi Share holder's equity olarak ta kullanılıyor. Ama temel terim Equity

agree  Umit Altug: veya shareholders' equity, bankalar için capital resources
3 hrs
  -> Sağolun ümit bey

agree  Ali Osman TEZCAN
7 hrs
  -> sağolun

agree  murat karahan: equity capital olarak da kullanılıyor.
13 hrs
  -> Sağolun, mümkündür.

agree  erhan ucgun: sadece equity de karsilar
1 day10 hrs
  -> Evet zaten bendeki orijinal ingilizcelerde öyle geçiyor, ama bence bu tür çevirilerde orijinal bir örnek bulundurup ceviriyi ona göre yapmak en iyisi

agree  xxxAVRASYA
1 day10 hrs
  -> sağolun

agree  senin
653 days
  -> Sağolun

2387 days   confidence: Answerer confidence 5/5
equity capital


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4