KudoZ home » Turkish to English » Bus/Financial

İşten Ayrılmak

English translation: resign


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:İşten Ayrılmak
English translation:resign
Entered by: xxxCrown

10:20 Jan 8, 2003
Turkish to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial
Turkish term or phrase: İşten Ayrılmak
İşten ayrılmak, şirket ile ilişiğini kesmek
ozlem solmaz
resign
Explanation:
from one's position

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 10:24:59 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.indiana.edu/~libadmin/iuln/08iuln1001.html

pek adetim olmamakla birlikte kafanızı karıştırmasınlar diye örnek verdim.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 10:25:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Yoksa şimdi elli tane sinonim bulup gelirler :)
Selected response from:

xxxCrown
Grading comment
TEŞEKKUR EDERIM
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1resignxxxCrown
4 +1başka bir öneri : throw up a frost / quit an employmentshenay kharatekin


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
resign


Explanation:
from one's position

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 10:24:59 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.indiana.edu/~libadmin/iuln/08iuln1001.html

pek adetim olmamakla birlikte kafanızı karıştırmasınlar diye örnek verdim.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 10:25:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Yoksa şimdi elli tane sinonim bulup gelirler :)

xxxCrown
PRO pts in pair: 8
Grading comment
TEŞEKKUR EDERIM

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: istifa etmek demek
1 hr

neutral  Nezih Doğu: to leave office'in suyu mu çıktı? ayrılmak ille de istifa mı gerektirir Erhan hocam?
1 day5 hrs
  -> şirket ile ilişiğini kesmek'ten bahsediyor, kendi isteğiyle yani. Ha bu arada yemeğe çıkarken istifa etmesine gerek yok tabi :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
başka bir öneri : throw up a frost / quit an employment


Explanation:
Aradığınız terim: işten ayrılmak, 2 sonuç bulundu.
KATEGORİ TÜRKÇE İNGİLİZCE
İş Dünyası işten ayrılmak throw up a frost
İş Dünyası bir işten ayrılmak quit an employment



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxkorkmaz
5 days
  -> :-)