KudoZ home » Turkish to English » Bus/Financial

iyi olan kazansın

English translation: May the best man (team, person, etc) win.


08:09 Apr 3, 2003
Turkish to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial
Turkish term or phrase: iyi olan kazansın
deyim
idem ahinz
English translation:May the best man (team, person, etc) win.
Explanation:
Ana dili İngilizce bir kişi olarak ve gençken (hey gidi günler hey) sürekli Amerikan futbol oynamış biri olarak yüzde yüz eminim.
Selected response from:

TurkishEnglish.com Inc.
United States
Grading comment
Eh.. peki bakalım... madem bu kadar eminsiniz..
1 puanı Amerikalıların İngilizce'ye ettikleri için kesiyorum yalnız!
Eğitimim "let the best man.." diyordu çünkü.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5May the best man (team, person, etc) win.TurkishEnglish.com Inc.
5 +2Let the best man win
Aydin Yulug
5 +1Let the best winxxxd_murat
5may the best man winwandadorff


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Let the best win


Explanation:
...

xxxd_murat
PRO pts in pair: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
25 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Let the best man win


Explanation:
Deyimin tam karsiligi bu

Aydin Yulug
Turkey
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
25 days

agree  Emine Fougner
61 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
May the best man (team, person, etc) win.


Explanation:
Ana dili İngilizce bir kişi olarak ve gençken (hey gidi günler hey) sürekli Amerikan futbol oynamış biri olarak yüzde yüz eminim.

TurkishEnglish.com Inc.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 85
Grading comment
Eh.. peki bakalım... madem bu kadar eminsiniz..
1 puanı Amerikalıların İngilizce'ye ettikleri için kesiyorum yalnız!
Eğitimim "let the best man.." diyordu çünkü.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sara Freitas
8 mins

agree  shenay kharatekin
1 hr

agree  xxxd_murat: "the" best demek zaten bütün dediklerinizi karşılamıyor mu????
8 hrs

agree  Özden Arıkan: "may" değil "let" kalıbında diretmek işin ignorance kısmı, amerikalıların ingilizceye ettikleri iddiası da arrogance kısmı olsa gerek; geç bir agree oldu ama kızdım biraz yukardaki nota :-)
13 hrs

agree  Emine Fougner
61 days

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
may the best man win


Explanation:
Ingilizler may diyorlar
"let"in efendice soylenisi

wandadorff
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 18