KudoZ home » Turkish to English » Construction / Civil Engineering

metretül

English translation: linear foot


17:17 Apr 21, 2008
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Turkish term or phrase: metretül
A)ölçü birimi) İki boyutlu ancak boyutlarından biri standart olduğundan tek boyutlu olarak kabul edilen şeylerin birimlendirilmesinde kullanılan ölçü birimi :B)Google'da İngilizcesini çok arayıp bulamayınca ülkem insanına özgün bir ölçü birimi olduğuna-ve yabancıların böyle abuk birimler üretmekten daha önemli işleri olduğu-kanısına varıdığım bir kelime İngilizcesini bilen bir vatandaş Allah rızası için yanıtlarsa sevinirim. Çeviriyi yarına yetiştirmem gerekiyor.:)
Halil Ibrahim Tutuncuoglu "Бёcäטsع Լîfe's cômplicåtعd eñøugh"
Turkey
English translation:linear foot
Explanation:
http://www.unc.edu/~rowlett/units/dictL.html#linear_foot
Selected response from:

ozan karakış
Turkey
Grading comment
Yardım için çok teşekkürler.Bu arada Sn. Adil Sönmez http://www.proz.com/profile/591776
tul = uzunluk
metre tul = length as meter
diye bir açıklama yaptığı bir e-mail yollamış. Gıyabında teşekkür ederken onu kullanmayı zannedersem tercih edeceğim

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2running meter
Selcuk Akyuz
4 +1linear foot
ozan karakış


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
linear foot


Explanation:
http://www.unc.edu/~rowlett/units/dictL.html#linear_foot

ozan karakış
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Yardım için çok teşekkürler.Bu arada Sn. Adil Sönmez http://www.proz.com/profile/591776
tul = uzunluk
metre tul = length as meter
diye bir açıklama yaptığı bir e-mail yollamış. Gıyabında teşekkür ederken onu kullanmayı zannedersem tercih edeceğim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
12 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
running meter


Explanation:
Sözlüklerde bulabilirsiniz

--------------------------------------------------
Note added at 1 day34 mins (2008-04-22 17:51:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Terimin doğrusu metre tul
Tul, uzunluk anlamına gelir

Selcuk Akyuz
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan: ''metre tul'' yazınca karşılık ''running meter'' olarak çıkıyor. http://www.yapi.com.tr/turkce/yapiterimleri/aramasonucu.asp
14 hrs
  -> İnşaat, mimarlık sözlüklerinin hemen hepsinde bulunan bir terim zaten.

agree  Faruk Atabeyli: Nuri Özbalkan Teknik Terimler Sözlüğü
19 hrs

agree  Yusef
3 days43 mins

disagree  peratercume: linear meter kullanılabilir
728 days