KudoZ home » Turkish to English » Education / Pedagogy

Drm

English translation: Ders Durumu/Class Status


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Drm
English translation:Ders Durumu/Class Status
Entered by: Alp Berker

04:02 May 1, 2008
Turkish to English translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / Transcript
Turkish term or phrase: Drm
Selçuk Üniversitesi tarafından verilen bir transkriptte geçiyor.
Örneğin:
Ders Kodu --- Ders Adı --- Krd --- Not --- Drm
0209503 --- Dilbilimine Giriş II --- 3 --- BA --- 2

Neredeyse 10 yıldır diploma, transkript çevirisi yapmıyorum. Ama bu kısaltmaya da ilk kez rastladım.
Selcuk Akyuz
Turkey
Ders Durumu/Class Status
Explanation:
Ders durumu ifade ediyor. Gecen hafta Selcuk Universitesi icin transkript tercume ettim. Size email ile Terimler tarifesini gonderebilirim.

Explanation of class status. Explanation of the codes is given below.

1- First time class is taken
2 – Successful
3 – Unsuccessful
4 – Exempt from Class
5 – No Credit Class
6 – Continued repeat
7 – Non-Continued repeat
8 - Excused


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-05-01 15:42:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you, my pleasure.
Alp
Selected response from:

Alp Berker
United States
Grading comment
Teşekkür ederim Alp. Bana gönderilen belgede kısaltmalar yoktu, senin gönderdiğin dosya çok yardımcı oldu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Durum : STAT : Status
Mehmet Hascan
4Ders Durumu/Class Status
Alp Berker


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ders Durumu/Class Status


Explanation:
Ders durumu ifade ediyor. Gecen hafta Selcuk Universitesi icin transkript tercume ettim. Size email ile Terimler tarifesini gonderebilirim.

Explanation of class status. Explanation of the codes is given below.

1- First time class is taken
2 – Successful
3 – Unsuccessful
4 – Exempt from Class
5 – No Credit Class
6 – Continued repeat
7 – Non-Continued repeat
8 - Excused


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-05-01 15:42:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you, my pleasure.
Alp

Alp Berker
United States
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkür ederim Alp. Bana gönderilen belgede kısaltmalar yoktu, senin gönderdiğin dosya çok yardımcı oldu.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Durum : STAT : Status


Explanation:
Course Code - Course Title - Credit - Grade - Total Credit - Status

Durum : ortalamanın altında geçer
Stat : Below Avaeage Pass

Durum : yetersiz
Stat : Unsatisfactory

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-05-01 15:02:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Gen. Not Ort. : Cum GPA

Dönem Not Ort. : Semester GPA

SEM. CH : Sömestir kredisi

CUM. CH : Toplam Kredi

ACADEMIC TERM : Akademik Dönem

CR : Kredi

GPA : GNO

CGPA : Top. Gen. Not Ort.





--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-05-01 15:50:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim. Evet biliyorum ama başkalarına da faydası olur diye diğer kısaltmaları da vermek istedim. Kolay gelisn...

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Tesekkur ederim, sadece DRM kısaltmasının anlamını sormuştum.

Asker: Tekrar teşekkür ederim. Kısaltmaları vermekle iyi yapmışsınız.