KudoZ home » Turkish to English » Finance (general)

kat etmek(hesabın kat edilmesi) ve kat ( kat tarihi anlamında)

English translation: close


20:08 Apr 5, 2004
Turkish to English translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general)
Turkish term or phrase: kat etmek(hesabın kat edilmesi) ve kat ( kat tarihi anlamında)
... İHTARNAMESİ İLE HESAP KATEDİLMİŞTİR" VE "KAT TARİHİ İTİBARİYLE ... ALACAĞIN MEVCUT OLDUĞU"
BÜLENT CEM ARK
Turkey
English translation:close
Explanation:
kat etmek, "kapamak, kesmek" anlamında

to close an account
account closure date

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2004-04-05 20:43:27 GMT)
--------------------------------------------------

\"to close an account\", bankanın veya hesap hangi kuruma aitse onun, kendi inisiyatifiyle bir hesabı kapatması anlamında da kullanılıyor,

http://www.bankersonline.com/operations/gurus_op040703d.html
http://www.fms.indiana.edu/cg/procedures/closeact.asp

hesabın sahibi tarafından kapatılması anlamında da

http://www.foliofn.com/content/help/help_profile_close.jsp
http://www.bankrate.com/brm/news/chk/19990824.asp

Bir de şimdi dikkat ettim, zaten \"kat tarihi itibariyle ... alacağın mevcut olduğu\" dediğine göre \"settle a balance\" söz konusu olamaz.
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
Yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1close
Özden Arıkan
4account cut-off datexxxidea


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kat etmek(hesabın kat edilmesi) ve kat ( kat tarihi anlamında)
close


Explanation:
kat etmek, "kapamak, kesmek" anlamında

to close an account
account closure date

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2004-04-05 20:43:27 GMT)
--------------------------------------------------

\"to close an account\", bankanın veya hesap hangi kuruma aitse onun, kendi inisiyatifiyle bir hesabı kapatması anlamında da kullanılıyor,

http://www.bankersonline.com/operations/gurus_op040703d.html
http://www.fms.indiana.edu/cg/procedures/closeact.asp

hesabın sahibi tarafından kapatılması anlamında da

http://www.foliofn.com/content/help/help_profile_close.jsp
http://www.bankrate.com/brm/news/chk/19990824.asp

Bir de şimdi dikkat ettim, zaten \"kat tarihi itibariyle ... alacağın mevcut olduğu\" dediğine göre \"settle a balance\" söz konusu olamaz.

Özden Arıkan
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964: Evet kat kapatmak anlamında kullanılmış ama settle a balance 'dan ziyade kartı /hesabı iptal ediyorlar gibi- close an account anlamında
9 mins
  -> hmm, uyarınıza teşekkürler, bunu düşünmemiştim, bir bakacağım şimdi

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kat etmek(hesabın kat edilmesi) ve kat ( kat tarihi anlamında)
account cut-off date


Explanation:
Account cut-off date (at the end of the fiscal year after all accounts on he master account are closed.)

http://www.finansbank.com.tr/en/faq/marksspancer1.jsp

xxxidea