ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Turkish to English » Food & Drink

galeta unu

English translation: bread crumbs

08:29 Apr 21, 2004
Turkish to English translations [PRO]
Marketing - Food & Drink
Turkish term or phrase: galeta unu
galeta unu'nun, ingilizce ve fransizcasi lazim.
xxxatb
English translation:bread crumbs
Explanation:
bread-crumbs

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-04-21 08:54:54 GMT)
--------------------------------------------------

Fransızca: chapelure, panure (Pons Sözlük)
Selected response from:

Leyal
Grading comment
tesekkurler bread-crumbs ifadesini ben de bulmustum ama ekmek kirintisi manasina gelebilir diye dusundum, galeta unu oldugundan emin misiniz?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5bread crumbsLeyal
5 +1dry bread crumbsshenay kharatekin


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
bread crumbs


Explanation:
bread-crumbs

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-04-21 08:54:54 GMT)
--------------------------------------------------

Fransızca: chapelure, panure (Pons Sözlük)

Leyal
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tesekkurler bread-crumbs ifadesini ben de bulmustum ama ekmek kirintisi manasina gelebilir diye dusundum, galeta unu oldugundan emin misiniz?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  shenay kharatekin: dry
2 hrs

agree  Emine Fougner
3 hrs
  -> teşekkürler...

agree  sanlev: dry breadcrumbs diye bir seyi hic duymadim. They are already dry. Ve de evet-bread crumbs, galeta ununun tam karsiligi. TUrkiye'de bulacaginiz galeta unu buradakinden biraz daha farkli olsa da..
6 hrs
  -> zargan sağolsun, orada herşeyi bulmak mümkün :-)

agree  senin
6 hrs
  -> teşekkürler...

agree  Serkan Doğan
23 hrs

agree  YASiN DEMiRKIRAN: bread crumbs
5 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dry bread crumbs


Explanation:
dry bread crumbs


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner: okulla (MBA yapiyorum), cocuklarla, kizkardesim ve kucuk yegenimle mesguldum. Pek vakit kalmadi geriye anlayacagin. Sen neler yapiyorsun?
19 mins
  -> teşekkürler uzun zamandır yoktun, nerelerdeydin