KudoZ home » Turkish to English » General / Conversation / Greetings / Letters

iltisim

English translation: communication


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:iletişim
English translation:communication
Entered by: Özden Arıkan

04:36 Jun 19, 2005
Turkish to English translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / general
Turkish term or phrase: iltisim
iletisim: iletisim ciftlerin birbirleri arasindaki dusunce,fikir, vede duygularin olumlu yada olunsuz olarak birbirinebirbirlerinin aktarilmasidir.Iletisim evlilikteki en buyuk faktordur. ciftlerin saglikli iletisim sagladiklarinda guven, saygi, ve sevgi olusturmaktadir. Sadece evlilikte degil ayni zamanda diger insanlarla anlasa bilmek icin iletisim sarttir. ciftler birbirleri arasinda iletisim kurarak duygu dusunce ve problemlerini tartisarak birbirlerinin yanlisliklarini duzelterek evliligi saglamlastirirlar.Eger iletisimde cozum bulunamiyorsa bu evliligi zorlamanin anlami yoktur.
bbkg
dialog
Explanation:
communication
Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dialogAdil Sönmez
5communication
Serkan Doğan


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dialog


Explanation:
communication

Adil Sönmez

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dewey
10 hrs
  -> Sağol

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
communication


Explanation:
. .

Serkan Doğan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20