KudoZ home » Turkish to English » General / Conversation / Greetings / Letters

simdi yatiyorum

English translation: I'm going to bed now


07:32 Dec 10, 2004
Turkish to English translations [Non-PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters / none
Turkish term or phrase: simdi yatiyorum
it came after "sanada iyi geceler"
Farley
English translation:I'm going to bed now
Explanation:
.
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +14I'm going to bed now
Özden Arıkan
5 +5I'm going bed now.Adil Sönmez


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +14
I'm going to bed now


Explanation:
.

Özden Arıkan
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balaban Cerit
10 mins
  -> buna da teşekkür :-)

agree  Baybars Araz
38 mins
  -> teşekkür ederim

agree  Serkan Doğan
1 hr
  -> hay allah! buraya da mı? sağolun

agree  Azra Obalı (Akifgil)
1 hr
  -> ay çok sağolun valla

agree  Nilgün Bayram
1 hr
  -> sağolun varolun

agree  senin
2 hrs
  -> teşekkürler

agree  Nuray Sümbültepe
2 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Umit Altug: pardon, "disagree" diyecektim, yanlışlık oldu
2 hrs
  -> siz yenisiniz galiba. üzülmeyin, ben de bilmiyordum ilk geldiğimde. şurda edit yazıyor ya, ha orda, aşağıda, oraya basınca pıt diye düzeltebiliyorsunuz.

agree  Selçuk Budak: Yanlış anlamayınız. iki BB olayım, yani 100 BrowniZ'e ihtiyacım var. :)
2 hrs
  -> inanmıyorum. platinlere bedava bi kere bb!

agree  shenay kharatekin: me, too
4 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Emine Fougner
6 hrs
  -> teşekkürler

agree  UTEB
7 hrs
  -> teşekkürler

agree  Nizamettin Yigit: Bu da yorulmakta oldugu gibi cok cevapli. Simdi yatiyorum derken yatagin icinde de olabilirsiniz, yatmaya niyetleniyor da olabilirsiniz. Veya eger onceden konusmus oldugunuz birisi ise, yatmayi geciktirdiniz ve simdi yapacaksiniz. Cocuklarin meshur metod
1 day18 hrs
  -> teşekkür ederim, ama asker'in notuna bakılırsa yatmaya giderken söylenmiş olmalı.

agree  Maria Ferstl
3 days12 hrs
  -> dankevkaristos, maria :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
I'm going bed now.


Explanation:
x

Adil Sönmez

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selçuk Budak: "to"
45 mins

agree  Özden Arıkan
51 mins
  -> Sağol Özden

agree  Serkan Doğan: "to" eksik
1 hr

agree  Emine Fougner
4 hrs

agree  Nizamettin Yigit: bence to eksik degil. Ama ifade farkli. Yazilistan degil de konusmada Bozuluyorum simdi gibi bir sey olmus...:) I go to bed de olabilir mi acaba.
1 day16 hrs