KudoZ home » Turkish to English » Law/Patents

görevlendirme yazısı

English translation: assignment letter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:görevlendirme yazısı
English translation:assignment letter
Entered by: 1964

09:33 Aug 23, 2002
Turkish to English translations [PRO]
Law/Patents
Turkish term or phrase: görevlendirme yazısı
bir sistemin belgelendirilmesine (sertifikasyonu)ilişkin olarak ilgili şirketin gönderdiği bir yazı..
xxxOnTheEdges
assignment letter
Explanation:
assignment letter
Yani belirli bir görevin verildiği ,
Çeviri işinde de aynı işleri assign ediyorlar

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 09:44:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Letter of job/task assignment ..
denilebilir
assignment of a task
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4assignment letter
1964
4 +2authority certificateMETE KUMRU
5authorization certificateMETE KUMRU
5assignment
Nezih Doğu
3charging articleshenay kharatekin
2 +1letter of authorizationerhan ucgun


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
assignment letter


Explanation:
assignment letter
Yani belirli bir görevin verildiği ,
Çeviri işinde de aynı işleri assign ediyorlar

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 09:44:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Letter of job/task assignment ..
denilebilir
assignment of a task

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  erhan ucgun: ya bi şey merak ettim tayfun bey, bu soru size geliyor ancak bana gelmiyor genelde gezerken gördüm neden?
6 hrs
  -> İşin doğrusu soruların çoğu bana gelmiyor ben siteyi ziyeret ederken gördüm,

agree  Omer Esener
5 days
  -> sağolun

agree  Emine Fougner
5 days
  -> sağolun

agree  xxxAVRASYA
5 days
  -> sağolun

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
letter of authorization


Explanation:
power of attorney
gibi tabirler kullanmak lazım

görevlendirmenin bir diğer anlamı da appointment..

erhan ucgun
PRO pts in pair: 174

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: Bu yetki veya yetilendirme mektubu /belgesi demek
1 day3 hrs

agree  METE KUMRU
3 days15 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
charging article


Explanation:
In my opinion

Aradığınız terim: görevlendirme, 10 sonuç bulundu.
KATEGORİ TÜRKÇE İNGİLİZCE
İş Dünyası görevlendirmek to charge sb with a duty
İş Dünyası görevlendirmek to entrust sb with a task
İş Dünyası birini görevlendirmek to apportion a task to sb
İş Dünyası görevlendirmek charge
İş Dünyası görevlendirmek nominate
İş Dünyası görevlendirmek warrant

İngilizce - Türkçe Sözlük

İngilizce Kelime:
ile başlayan kelimeleri, içeren kelimeleri




--------------------------------------------------------------------------------
Verdiğiniz niteliklere uyan 2 adet kelime bulundu:

article: (i) makale, yazı; bent, madde, fıkra, fasıl, bahis; ey, nesne, madde; kısım; gram harfi tarif ve harfi tenkir : (zool) boum, bitki boumu articles of apprenticeship usta ile çırak arasında anlama articles of association şirket mukavelesi
article: (f) maddeler halinde tertip etmek; madde madde şikayetleri içine alan bir dilekçe vasıtasyyla bir kimseyi dava etmek; usta yanyna mukavele ile çırak vermek


--------------------------------------------------------------------------------
Bu sözlüğü SIK KULLANILANLAR (FAVORİTES) listenize eklemek için tıklayın..
Bu sözlüğü kendi web sayfanıza yerleştirmek için tıklayın..
YENİ: Bir metinde yer alan tüm ingilizce kelimeleri bir seferde çevirmek için toplu çevirici 'yi kullanabilirsiniz.
www.çevir.gen.tr

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 20:06:14 (GMT)
--------------------------------------------------

warranting article da olabilir


    Reference: http://www.zargan.com
    Reference: http://www.sozluk.turklist.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 56

3 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
authorization certificate


Explanation:
Kelimenin altında verdiğiniz açıklamaya göre bence en uygun cevap:
"authorization certificate"

iyi çalışmalar

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  shenay kharatekin: olabilir sanırım
1 day14 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
assignment


Explanation:
sadece "assignment" ama. Tayfun beyin önerdiği "assignment letter" Türkçe olmuş bence.
Kolay gelsin.

Nezih Doğu
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: öyle mi )))? Peki authorization hakkında fikirleriniz ? Sadece assignment atama anlamına gelebilir ve bir mektup/yazı ibaresi belgeyi nitelemek için çoğu kez gerekir
9 hrs

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
authority certificate


Explanation:
Verilen kelimenin altındaki açıklamadan
yetki belgesi olduğunu tahmin ediyorum.

İngilizcesi: authority certificate
iyi çalışmalar

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-28 15:50:58 (GMT)
--------------------------------------------------

yanlışlıkla iki defa cevap vermiş oldum

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
4 hrs

agree  senin
456 days