KudoZ home » Turkish to English » Medical: Instruments

Arızada kalma

English translation: stuck in (XX) error mode / stuck in an error state


14:37 Aug 5, 2006
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
Turkish term or phrase: Arızada kalma
Bilgi Sistemi - arızada kalma
DehaTranslation
English translation:stuck in (XX) error mode / stuck in an error state
Explanation:
"Bir ürünün arızalanmış olması" anlamı için bazı ihtimalleri aşağıda veriyorum, her biri için de bir kullanım örneği ekliyorum:

stuck in error mode
http://forum.mamboserver.com/showthread.php?p=381349


stuck in an error state
http://www-d0.fnal.gov/runcoor/DAQ/Tutorials/2003/2003-08-04...


stuck in error condition
http://www.photo.net/bboard/q-and-a?topic_id=23&category=Rep...


stuck in XXX error mode
http://www.avsforum.com/avs-vb/printthread.php?t=667248&page...
(Burada "stuck in HDMI error mode" olarak geçiyor)


Elbette, bağlama göre yukarıdakilerin değişik çeşitlemeleri denenebilir.


Bunların haricinde, arızada kalmış bir süreci (örneğin bir program rutinini) tarif etmek için de şunu diyebilirsiniz:

"hanging in error mode"
http://www.citengineering.com/LuaVIEW/luaview_functions.html

Ama böyle bir durumda da yukarıdakilerin çoğunu kullanabileceğinizi düşünüyorum.

----------

Ama eğer verdiğiniz bağlamda, bir ürünün arızalanmış olması anlamı haricinde başka bir "arıza" durumu tarif ediliyorsa (örneğin, bir ürünün "arıza giderim servisi"ne teslimi, vs.) bu karşılıklar uygun olmayacaktır. Biraz daha bağlam verirseniz, daha yüksek güvenle yanıt verebiliriz.
Selected response from:

Balaban Cerit
Turkey
Grading comment
Çok teşekkürler Balaban bey...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3stuck in (XX) error mode / stuck in an error state
Balaban Cerit
5remain inoperative
Salih1946


Discussion entries: 3





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
stuck in (XX) error mode / stuck in an error state


Explanation:
"Bir ürünün arızalanmış olması" anlamı için bazı ihtimalleri aşağıda veriyorum, her biri için de bir kullanım örneği ekliyorum:

stuck in error mode
http://forum.mamboserver.com/showthread.php?p=381349


stuck in an error state
http://www-d0.fnal.gov/runcoor/DAQ/Tutorials/2003/2003-08-04...


stuck in error condition
http://www.photo.net/bboard/q-and-a?topic_id=23&category=Rep...


stuck in XXX error mode
http://www.avsforum.com/avs-vb/printthread.php?t=667248&page...
(Burada "stuck in HDMI error mode" olarak geçiyor)


Elbette, bağlama göre yukarıdakilerin değişik çeşitlemeleri denenebilir.


Bunların haricinde, arızada kalmış bir süreci (örneğin bir program rutinini) tarif etmek için de şunu diyebilirsiniz:

"hanging in error mode"
http://www.citengineering.com/LuaVIEW/luaview_functions.html

Ama böyle bir durumda da yukarıdakilerin çoğunu kullanabileceğinizi düşünüyorum.

----------

Ama eğer verdiğiniz bağlamda, bir ürünün arızalanmış olması anlamı haricinde başka bir "arıza" durumu tarif ediliyorsa (örneğin, bir ürünün "arıza giderim servisi"ne teslimi, vs.) bu karşılıklar uygun olmayacaktır. Biraz daha bağlam verirseniz, daha yüksek güvenle yanıt verebiliriz.

Balaban Cerit
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Çok teşekkürler Balaban bey...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
40 mins
  -> teşekkür ederim.

agree  Alp Berker: literally "Left in error state"
40 mins
  -> teşekkür ederim.

agree  Kenan Atalay
3 days7 hrs

853 days   confidence: Answerer confidence 5/5
remain inoperative


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4