KudoZ home » Turkish to English » Medical: Pharmaceuticals

NÜS

English translation: "NUS" olarak kullanılabilir zannediyorum


18:09 Aug 10, 2004
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Pharmaceuticals / MEDICINE
Turkish term or phrase: NÜS
ÇOK ACİL GEREKLİ
TIBBİ ÇEVİRİDE GEÇİYOR
10 X NÜS
TABLOLARIN ALTINDAKİ AÇIKLAMALARDAN BİRİ
shenay kharatekin
Turkey
English translation:"NUS" olarak kullanılabilir zannediyorum
Explanation:
Bulabildiklenimi aşağıda veriyorum:

NÜS - Nachrichten Überweisungs System
Kaynakça: http://www.geocities.com/ninardos/hbvmail.htm

Nüsslein-Volhard, Christiane

German biologist who shared a 1995 Nobel Prize in medicine for her work with fruit flies, which identified the genes that are essential for the embryonic development of the body segments.

Kaynakça: http://www.bartleby.com/61/71/N0197150.html

Çeviri yapan bir doktor arkadaşıma soracağım.

Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
Çok makul ve mantıklı.
Teşekkürler
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Açıklma gerekli
Nizamettin Yigit
5Si(nüs)
Serkan Doğan
1"NUS" olarak kullanılabilir zannediyorumAdil Sönmez
1 -2copy
Nilgün Bayram


Discussion entries: 9





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -2
nÜs
copy


Explanation:
10 nüsha anlamında olabilir mi? İlk aklıma gelen bu oldu. Açıklama verebilir misiniz?

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 9 mins (2004-08-10 21:18:22 GMT)
--------------------------------------------------

Maalesef işe yarar bir şey bulamadım.

Nilgün Bayram
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  (r) Duran, MBA: ciddi olamazsınız
6 hrs
  -> Sululuk olsun diye cevap vermedim ya.

disagree  Serkan Doğan: bence de nüsha olmamalı
9 hrs
  -> Valla aklıma daha iyi bir şey gelmedi.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
NÜS
Si(nüs)


Explanation:
Maddi hata vardır. Sinüs olmalı. Ya da Nurse Urinary System. Daha ne diyeyim. Böyle soruya böyle cevap..

Serkan Doğan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2

11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
NÜS
"NUS" olarak kullanılabilir zannediyorum


Explanation:
Bulabildiklenimi aşağıda veriyorum:

NÜS - Nachrichten Überweisungs System
Kaynakça: http://www.geocities.com/ninardos/hbvmail.htm

Nüsslein-Volhard, Christiane

German biologist who shared a 1995 Nobel Prize in medicine for her work with fruit flies, which identified the genes that are essential for the embryonic development of the body segments.

Kaynakça: http://www.bartleby.com/61/71/N0197150.html

Çeviri yapan bir doktor arkadaşıma soracağım.



Adil Sönmez
PRO pts in category: 3
Grading comment
Çok makul ve mantıklı.
Teşekkürler

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
NÜS
Açıklma gerekli


Explanation:
'Tablo altındaki yazıda geçiyor' atfını yatığınız tümceyi sorunuza ekleyebilirsiniz...


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 15 mins (2004-08-11 18:24:42 GMT)
--------------------------------------------------

Lescol Xl analizi ile alakali bir yazida NUS
National University of Singapore ç\'n kisaltma olarak kullanilmis.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 15 mins (2004-08-11 18:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

Sozkonusu link bu:
http://www.pjonline.com/pdf/_donotindex/pj_20030405_nb.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 17 mins (2004-08-11 18:26:54 GMT)
--------------------------------------------------

Bir baska ihtimal ise: NUS degil NVS olmasi durumu. O da Novartis harma nin Borsadaki kisaltmasi


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 53 mins (2004-08-11 19:02:32 GMT)
--------------------------------------------------

oooops.. \"Pharma\"

Nizamettin Yigit
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish