KudoZ home » Turkish to English » Medical

HT+

English translation: Hyper Tension


21:00 Mar 29, 2002
Turkish to English translations [PRO]
Medical
Turkish term or phrase: HT+
Oz ve Soy Gecmisi:
HT+ ilac kullanmiyor
ekenar
English translation:Hyper Tension
Explanation:
HT
sanırım

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-29 22:53:45 (GMT)
--------------------------------------------------

HT + olarak bırakabilirsiniz.
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
Thank you very much.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Hyper Tension
1964
5HYDROTHERAPY (Fizik tedavi yöntemlerinden birisi)
Ali Osman TEZCAN


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Hyper Tension


Explanation:
HT
sanırım

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-29 22:53:45 (GMT)
--------------------------------------------------

HT + olarak bırakabilirsiniz.

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 356
Grading comment
Thank you very much.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shule: Kesinlikle hyper tension.
31 mins
  -> sağolun

agree  Nezih Doğu: Ben de eminim
1 hr
  -> evet HT +, Hipertansiyon var demek

agree  murat karahan: İkna oldum
1 hr
  -> sağolun (E ailemde hipertansiyon var tecrübem oradan ):))

agree  Emine Fougner
7 hrs
  -> sağolun

agree  shenay kharatekin: Hiper tansiyon
138 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
HYDROTHERAPY (Fizik tedavi yöntemlerinden birisi)


Explanation:
HYDROTHERAPY (hidroterapi)
Fizik tedavi yöntemlerinden birisi.

Buradaki anlamı : "Hidroterapi uygulanıyor ama ilaç almıyor"

Tıpta bu gibi yerlerde kullanılan + işareti mevcudiyet belirtir.

Kaynak: Açıklamalı Tıp Terimleri Sözlüğü
Prof. Dr. UTKAN KOCATÜRK, Sayfa: 857



Ali Osman TEZCAN
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: Bu bir fiziksel tedavi yöntemi olup hasta kartında öz ve soy bilgisi hanesinde bu şekilde yazılacak bir bilgi değildir.
16 mins