KudoZ home » Turkish to English » Other

beyaz şeker

English translation: white sugar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:beyaz şeker
English translation:white sugar
Entered by: murat karahan

16:08 May 9, 2002
Turkish to English translations [Non-PRO]
/ food engineering
Turkish term or phrase: beyaz şeker
gıda mühendisliği
Alpay Baykal
white sugar
Explanation:
hemen puan vermeyin, bekleyin, daha iyi bir seçenek bulabilirsiniz

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 16:42:49 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Evet, sizin sorduğunuz şekilde. Yoksa şeker için sucrose da kullanılabilir ama size hemen puan vermeyin demiştim. Daha iyi bir seçenek sunan biri çıkabilirdi.
Selected response from:

murat karahan
Turkey
Grading comment
teşekkürler
yalnız beyaz şeker terminolojide aynen böyle mi kullanılıyor?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2white sugar
murat karahan
5white sweetenererhan ucgun


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
white sugar


Explanation:
hemen puan vermeyin, bekleyin, daha iyi bir seçenek bulabilirsiniz

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 16:42:49 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Evet, sizin sorduğunuz şekilde. Yoksa şeker için sucrose da kullanılabilir ama size hemen puan vermeyin demiştim. Daha iyi bir seçenek sunan biri çıkabilirdi.


murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 65
Grading comment
teşekkürler
yalnız beyaz şeker terminolojide aynen böyle mi kullanılıyor?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nezih Doğu: Ben sadece "sugar" derdim, "brown sugar" falan farklı ama şeker hep "beyazdır" zaten ;-))
8 mins
  -> Olur mu, hiç mi reklam seyretmiyorsun? Beyaz var, bir de alo beyazı var. Haklı olabilirsin :P

agree  Gaye Terzioglu-Booth: Sugar :)
6 hrs
  -> Sucrose

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
white sweetener


Explanation:
bu daha dogru olur !

erhan ucgun
PRO pts in pair: 174