KudoZ home » Turkish to English » Psychology

durumsallık

English translation: contingency


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:durumsallık
English translation:contingency
Entered by: Cagdas Karatas

01:06 Aug 29, 2008
Turkish to English translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / Gestalt Psychology
Turkish term or phrase: durumsallık
...
Cagdas Karatas
Turkey
contingency
Explanation:
Situationism muhtemelen doğru karşılığı ama contingency de bir olasılık. Confidence level 1 :)
Selected response from:

Selcuk Akyuz
Turkey
Grading comment
Cevabı bulmuştum ama beklemek zorunda hissettim: Fiedler'in Durumsallık Modeli diye ararsanız Fiedler's Contingency Model olarak görüyorsunuz. Mehmet Ali Bey'in önerisini verdiği kaynak Sosyoloji alanından olduğu için uygun bulmadım. Teşekkürler ikinize de...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1situationismAli Bayraktar
1 +2contingency
Selcuk Akyuz


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
situationism


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-08-29 01:17:34 GMT)
--------------------------------------------------

pardon bu situationalism olacak.

http://wings.buffalo.edu/research/anthrogis/JWA/V1N3/obrien1...




Ali Bayraktar
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tim Drayton: Bence de situationalism olacak.
9 hrs
  -> Teşekkürler

28 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
contingency


Explanation:
Situationism muhtemelen doğru karşılığı ama contingency de bir olasılık. Confidence level 1 :)

Selcuk Akyuz
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Cevabı bulmuştum ama beklemek zorunda hissettim: Fiedler'in Durumsallık Modeli diye ararsanız Fiedler's Contingency Model olarak görüyorsunuz. Mehmet Ali Bey'in önerisini verdiği kaynak Sosyoloji alanından olduğu için uygun bulmadım. Teşekkürler ikinize de...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  touran: http://www.personelite.com/forum/forum_posts.asp?TID=78
4 hrs

agree  Serkan Doğan
5 hrs