KudoZ home » Turkish to English » Science

tüvanan

English translation: raw


16:35 Jan 12, 2003
Turkish to English translations [PRO]
Science / madencilik
Turkish term or phrase: tüvanan
Bor tuzlarının ve erafine ürünlerinin birbirlerini ikame etme özelliği mevcuttur. dolayısıyla tüvanan cevherden başlayarak nihai rafine veya kimyasal ürüne kadar üretilen her ürün birbirinin rakibi konumundadır.
sevinc altincekic
English translation:raw
Explanation:
tüvanan cevher = raw ore
Selected response from:

Ali YANDIK
Turkey
Grading comment
teşekkür ederim:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1rawAli YANDIK
5run-of-mineolger
3 +2raw coal, run-of-mine coalMustafa Yuksel


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
raw


Explanation:
tüvanan cevher = raw ore


    Reference: http://www.eia.doe.gov/cneaf/nuclear/page/umtra/background.h...
Ali YANDIK
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 51
Grading comment
teşekkür ederim:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AZRA AKARTUNA
5 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
raw coal, run-of-mine coal


Explanation:
Cevap comprehensive dictionary'den. Yalniz yazilisi "tuvonan" (o noktali) seklinde. Konu "Bor" metali ise Ali beyin cevabi uygun gibi.

Mustafa Yuksel
PRO pts in pair: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCrown
10 mins
  -> sagolun

agree  Selcuk Akyuz
21 hrs
  -> sagolun

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
run-of-mine


Explanation:
Cevherin madenden ciktigi (islenmemis) durumunu niteler.

olger
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 16