KudoZ home » Turkish to English » Tech/Engineering

şase

English translation: frame


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:şase
English translation:frame
Entered by: TurkishEnglish.com Inc.

12:09 Mar 23, 2002
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Turkish term or phrase: şase
Her şase için topraklama bağlantısı çatı topraklama barasına ayrı ayrı yapılmalıdır.

İnternet altyapsını anlatan bir metinden.
TurkishEnglish.com Inc.
United States
frame
Explanation:
hope i helped

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:40:40 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:43:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:44:13 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:52:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı
Selected response from:

erhan ucgun
Grading comment
Çok sağol.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3frameerhan ucgun
4 +2Chassis, frame
1964


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
frame


Explanation:
hope i helped

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:40:40 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:43:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:44:13 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 14:52:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Sanmam, bahsedilen çatı ekipmanın monte edildiği binanın çatısı olmalı

erhan ucgun
PRO pts in pair: 174
Grading comment
Çok sağol.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ustaoglu
2 hrs

agree  Emine Fougner
8 hrs

agree  shenay kharatekin
144 days

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Chassis, frame


Explanation:
Şasi başı : carriage rest
Topraklama : earthing(to),
grounding

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 16:54:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Evet bence ondan dolayı carriage rest olabilir ama her neyse soran arkadaş daha iyi bilir elindekini

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  erhan ucgun: telecom altyapisinda şasi tam anlamıyla doğrudur.
1 hr
  -> Bana sanki carriage rest olabilir gibi geldi, çatı antenleriyle ilgili sanırım

agree  Emine Fougner
7 hrs
  -> Sağolun

agree  Ayse White: frame
21 hrs
  -> Sağolun frame veya carriage .. olabilir chassis de.