KudoZ home » Turkish to English » Telecom(munications)

ankesörler/ankesör

English translation: pay phone


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:ankesörler/ankesör
English translation:pay phone
Entered by: Alp Berker

13:52 Aug 11, 2006
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Turkish term or phrase: ankesörler/ankesör
Tren/Metro metininde geciyor. Cumlede: Istasyon iclerinde turnike ic ve dis kisiminda olmak uzere yolcular icin yeterli miktarda ahizeli/kartli ankesör konacaktir.
Alp Berker
United States
pay phone
Explanation:
eğer anlatılmak istenen yolcular için umumi telefonsa bu anlam geçerli
Selected response from:

YELDA KAHYA
Turkey
Grading comment
Herkesin yardimi icin cok tesekkurler :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6pay phoneYELDA KAHYA
4 +5pay phone
DehaTranslation


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
pay phone


Explanation:
eğer anlatılmak istenen yolcular için umumi telefonsa bu anlam geçerli

YELDA KAHYA
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Herkesin yardimi icin cok tesekkurler :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: http://www.digicontrols.com/payphone.html ama PHONE BOOTH, COIN BOX PAY PHONE veya TRUNK PHONE da geçiyor.
25 mins

agree  Mustafa Altinkaya: 'Pay phone' daha yaygın bana kalırsa...
1 hr

agree  Nizamettin Yigit: pay phone. alternatif olarak "public phone"
2 hrs

agree  Kenan Atalay
7 hrs

agree  Faruk Atabeyli
18 hrs

disagree  accredited: http://www.customphones.com/productCat964.ctlg, her yerde ücretli değildir, o da önemli değil halkın kullanımına açık oldugundan public phone dogru karşılık
22 hrs

agree  mukaanyes: Ankesör telefonun kendisi değil, jeton kutusudur yani coin-box, zaten o telefonlara ankersör değil ankesörlü telefon denir. Bence Türkçesi hatalı, ingilizce doğru karşılık "pay phone", sadece "phone" ya da "Public Phone" olabilir.
1 day24 mins

agree  transnirvana
1 day4 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
pay phone


Explanation:
pay phone

emergency phone ??

DehaTranslation
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: http://www.digicontrols.com/payphone.html ama PHONE BOOTH, COIN BOX PAY PHONE veya TRUNK PHONE da geçiyor.
22 mins

agree  Mustafa Altinkaya: 'Pay phone' daha yaygın bana kalırsa...
1 hr

agree  Nizamettin Yigit: gözden kaçmış. emergency phone olamaz. pay yada public phone. emergency phone otoyol kendarında, veya fabrikalarda acil durum sonrası yardım için polis/ambulans/itfaiyeye bağlı olan telefondur. ödeme gerektirmez.
5 hrs

agree  Faruk Atabeyli
18 hrs

agree  mukaanyes: Ankesör telefonun kendisi değil, jeton kutusudur yani coin-box, zaten o telefonlara ankersör değil ankesörlü telefon denir. Bence Türkçesi hatalı, ingilizce doğru karşılık "pay phone", sadece "phone" ya da "Public Phone" olabilir.
1 day21 mins