KudoZ home » Turkish to French » Accounting

Müteselsil sira numarasi

French translation: numéro d'ordre (consécutif)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Müteselsil sira numarasi
French translation:numéro d'ordre (consécutif)
Entered by: Basak Balkan

12:55 Jan 31, 2009
Turkish to French translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / billing - facturation
Turkish term or phrase: Müteselsil sira numarasi
fişin seri numarası var, tamam, ama bir de fişin müteselsil sıra numarası varmis...
Basak Balkan
Belgium
numéro d'ordre consécutif
Explanation:
Muteselsil bildigim kadari le ardi ardina demek ama...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-01-31 13:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

Kanada frsinde gecmis : http://www.tpsgc-pwgsc.gc.ca/remuneration-compensation/gepp-...

...................DESCRIPTlON -- Le registre RCT, dans le format de cahier à colonnes, nécessite les en-têtes suivants et doit être maintenu par numéro d'ordre consécutif (identification de contrôle).

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2009-02-02 23:31:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim, biraz da olsa yardimi dokunmasina sevindim, kolay gelsin
Selected response from:

Guetta
France
Grading comment
"Consécutif" kelimesi sart degilmis anlasilan.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1Numéro d'ordre consécutifxxxdikran d
1 +1numéro d'ordre consécutif
Guetta


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Numéro d'ordre consécutif


Explanation:
Açıkçası ben de bugüne kadar hiç duymadım.
İyi çalışmalar.
Referans olarak, Tureng'in sözlüğüne bir göz atın ("müteselsil").

xxxdikran d
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Guetta: oups ayni anda ayni seyi yazmisiz :)))
3 mins
  -> :) Merci!

11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
numéro d'ordre consécutif


Explanation:
Muteselsil bildigim kadari le ardi ardina demek ama...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-01-31 13:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

Kanada frsinde gecmis : http://www.tpsgc-pwgsc.gc.ca/remuneration-compensation/gepp-...

...................DESCRIPTlON -- Le registre RCT, dans le format de cahier à colonnes, nécessite les en-têtes suivants et doit être maintenu par numéro d'ordre consécutif (identification de contrôle).

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2009-02-02 23:31:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim, biraz da olsa yardimi dokunmasina sevindim, kolay gelsin

Guetta
France
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
"Consécutif" kelimesi sart degilmis anlasilan.
Notes to answerer
Asker: bana da "numéro d'ordre consécutif" iyi gibi gozuktu, ama vergiden anlayan deneyimli birisi yalnizca "numéro d'ordre" olmasi gerektigini soyledi. Peki, ne diyim! Yine de cok tesekkur ederim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxdikran d: Tebrikler. 11 dak. sonra cevap verdiğinizi yeni gördüm.
1 day7 hrs
  -> Tesekkurler