KudoZ home » Turkish to German » Automotive / Cars & Trucks

rot

German translation: Stange


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:rot
German translation:Stange
Entered by: Taner Göde

08:46 Nov 12, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Ersatzteile
Turkish term or phrase: rot
Faturada geçiyor, maalesef hiç bir bağlam yok.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler!
Gülter Beissel
Germany
Stange
Explanation:
Rot bize İngilizceden geldi, "ROD" anlamında. Bu da Stange demek.

Ro, rotbaşı, rotil gibi değişik anlamları var.
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Çok teşekkür ederim Taner Bey, acele bir işti, hemen aynen kullandım.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Stange
Taner Göde
5StoßstangeSemra Maden-Balamir
4Querlenker
avicenna
4Spurstange
avicenna


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Stange


Explanation:
Rot bize İngilizceden geldi, "ROD" anlamında. Bu da Stange demek.

Ro, rotbaşı, rotil gibi değişik anlamları var.

Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Çok teşekkür ederim Taner Bey, acele bir işti, hemen aynen kullandım.

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Stoßstange


Explanation:
Konu otomotiv olduguna göre Stoßstange olmali.

Bkz. TDK'nin aciklamasina:
rot
"Motorlu taşıtlarda direksiyon ile tekerlek arasındaki bağlantıyı sağlayan demir çubuk. "




Semra Maden-Balamir
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Taner Göde: Ama Stoßstange (eskiden) arabanın önünde ve arkasında bulunan, şimdi ise kaporta ile bütünleşmiş olan "tampon".
4 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spurstange


Explanation:
Güncel türkce sözlükteki aciklamasi: "Motorlu taşıtlarda direksiyon ile tekerlek arasındaki bağlantıyı sağlayan demir çubuk."

--------------------------------------------------
Note added at 14 Stunden (2007-11-12 23:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon, Querlenker dogru tercüme, karistirmisim.

avicenna
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Querlenker


Explanation:
Güncel türkce sözlükteki aciklamasi: "Motorlu taşıtlarda direksiyon ile tekerlek arasındaki bağlantıyı sağlayan demir çubuk."

avicenna
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish