KudoZ home » Turkish to German » Law (general)

genel adli muayene raporu

German translation: Bericht über die amtsärztliche Untersuchung vor der (richterlichen) Vernehmung /


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:genel adli muayene raporu
German translation:Bericht über die amtsärztliche Untersuchung vor der (richterlichen) Vernehmung /
Entered by: Sonia Erem

06:19 Apr 4, 2008
Turkish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Turkish term or phrase: genel adli muayene raporu
Sorguya çekilmeden önce sanıklara yaptırılan tıbbi muayene raporudur.
Sonia Erem
Turkey
Bericht über die amtsärztliche Untersuchung vor der (richterlichen) Vernehmung /
Explanation:
"genel adli muayene raporu"nun ne anlama geldiğini şu yönlendirmeden okuyabilirsiniz: http://www.istanbulsaglik.gov.tr/w/mev/mev_gen/temel_saglik/...
Bununla belirtmek istediğim, karşılığını aradığınız bu kavramın, belirttiğiniz olgu ile bir ilgisinin olmadığıdır. Bu durumda önerdiğim seçeneği tercih etmeniz daha yerinde olacaktır sanırım.
Selected response from:

turtrans
Germany
Grading comment
Hemen cevap verdiğim için özür diliyorum. Ani bir sağlık sorunu beni yatağa düşürdü. Katkınız için çok teşekkür ediyorum.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Bericht über die amtsärztliche Untersuchung vor der (richterlichen) Vernehmung /turtrans
5Gerichtsmedizinisches Gutachten / Attest
Taner Göde


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Gerichtsmedizinisches Gutachten / Attest


Explanation:
Genel Adli Muayene Raporu → Gerichtsmedizinisches Gutachten
http://www.google.de/search?hl=de&q="gerichtsmedizinisches G...

Genel Adli Muayene Raporu → Gerichtsmedizinisches Attest
http://www.google.de/search?hl=de&q="gerichtsmedizinisches A...

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Katknz iin teekkr edierim.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Bericht über die amtsärztliche Untersuchung vor der (richterlichen) Vernehmung /


Explanation:
"genel adli muayene raporu"nun ne anlama geldiğini şu yönlendirmeden okuyabilirsiniz: http://www.istanbulsaglik.gov.tr/w/mev/mev_gen/temel_saglik/...
Bununla belirtmek istediğim, karşılığını aradığınız bu kavramın, belirttiğiniz olgu ile bir ilgisinin olmadığıdır. Bu durumda önerdiğim seçeneği tercih etmeniz daha yerinde olacaktır sanırım.

Example sentence(s):
  • Die Strafverfolgungsbehörden waren nicht wegen Vernehmungsunfähigkeit des Beschwerdeführers gehindert, diesen als Beschuldigten zu vernehmen, zumal seiner Vorführung vor dem Ermittlungsrichter eine amtsärztliche Untersuchung vorausgegangen war, aufgr

    Reference: http://www.bverfg.de/entscheidungen/rk20060216_2bvr208505.ht...
turtrans
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60
Grading comment
Hemen cevap verdiğim için özür diliyorum. Ani bir sağlık sorunu beni yatağa düşürdü. Katkınız için çok teşekkür ediyorum.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalyoncu
4 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Gülter Beissel
5 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  avicenna: "Allgemeine Amtsärztliche Untersuchung (zur Vernehmungs-/Verhandlungsfähigkeit)" olarak da ifade edilebilir.
1 day11 hrs
  -> Teşekkürler.