KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

Yatay/Damperli Silobas Yarı Römorklar

German translation: Siloauflieger/Silokippauflieger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Yatay/Damperli Silobas Yarı Römorklar
German translation:Siloauflieger/Silokippauflieger
Entered by: Kalyoncu

09:14 Feb 16, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: Yatay/Damperli Silobas Yarı Römorklar
Kamyon taşımacılığı ile ilgili. "Yarı Römorklar"ın "Auflieger" olduğunu biliyorum.
Mine Somyurek
United Kingdom
Silokipper/Siloauflieger
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2007-02-16 09:56:36 GMT)
--------------------------------------------------

önüne, "seitlich kippbare" yazarsaniz yatay damperli olur...

--------------------------------------------------
Note added at 46 Min. (2007-02-16 10:01:34 GMT)
--------------------------------------------------

seitlich kippbare Silokippauflieger

--------------------------------------------------
Note added at 59 Min. (2007-02-16 10:14:05 GMT)
--------------------------------------------------

Gülter: pardon, damperli yarı römork demek istedim

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 10:19:33 GMT)
--------------------------------------------------

bu durumda sadece (Siloauflieger ve Silokippauflieger)
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Silokipper/SiloaufliegerKalyoncu
4 -1Silo- und KippaufliegerGülter Beissel


Discussion entries: 3





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Silo- und Kippauflieger


Explanation:
Yatay kelimesi römorkla mı ilgili yoksa başka bir bağlamda mı?

Damperli silobas yarı römorkun karşılığı "Silo- und Kippauflieger".

Gülter Beissel
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kalyoncu: Silo und Kippauflieger, damperli silo ve damperli kasa anlamina gelir: dogrusu "Silokippauflieger" dir
3 mins

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Silokipper/Siloauflieger


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2007-02-16 09:56:36 GMT)
--------------------------------------------------

önüne, "seitlich kippbare" yazarsaniz yatay damperli olur...

--------------------------------------------------
Note added at 46 Min. (2007-02-16 10:01:34 GMT)
--------------------------------------------------

seitlich kippbare Silokippauflieger

--------------------------------------------------
Note added at 59 Min. (2007-02-16 10:14:05 GMT)
--------------------------------------------------

Gülter: pardon, damperli yarı römork demek istedim

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 10:19:33 GMT)
--------------------------------------------------

bu durumda sadece (Siloauflieger ve Silokippauflieger)


Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Cok tesekkur ederim.