KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

yarım şasi

German translation: Halbrahmen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:yarım şasi
German translation:Halbrahmen
Entered by: Kalyoncu

10:54 Feb 16, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: yarım şasi
Aluminyum gövde ve yarım şasi
Mine Somyurek
United Kingdom
Halbrahmen
Explanation:
Yarım şasi 'Halbrahmen' fakat alüminyum gövdeden kasıt ne? neyin gövdesi?

--------------------------------------------------
Note added at 3 Min. (2007-02-16 10:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

şayet burada kasdedilen Silo ise o zaman (Alluminumsilo)

--------------------------------------------------
Note added at 36 Min. (2007-02-16 11:30:43 GMT)
--------------------------------------------------

O zaman [Aluminiumsilo]

--------------------------------------------------
Note added at 49 Min. (2007-02-16 11:43:21 GMT)
--------------------------------------------------

veya "Silokörper aus Aluminium" - "Alu-Silokörper" gibi alternatifler kullanilabilir

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 11:59:30 GMT)
--------------------------------------------------

(SILO)-Auflieger Halbrahmenkonstruktion şeklinde de ifade edilebilir...

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 12:15:00 GMT)
--------------------------------------------------

Auflieger-Fahrgestell als Halbrahmenkontruktion aus Aluminium şeklinde de olabilir

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 12:24:35 GMT)
--------------------------------------------------

aluminyum şasi = Fahrgestell aus Aluminium veya Alu-Fahrgestell
düşük boş ağırlık = niedriges Leergewicht
Aluminium gövde = Alu-Körper veya Silokörper aus Aluminum
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Cok tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5HalbrahmenKalyoncu
5halbchassis
Sebla Ronayne


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
halbchassis


Explanation:
metal veya tahtadan olan gövdeler ya da karesoriler için kullanılıyor


    Reference: http://www.hermann-historica.de/auktion/hhm48.pl?f=KAPITEL&c...
Sebla Ronayne
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Halbrahmen


Explanation:
Yarım şasi 'Halbrahmen' fakat alüminyum gövdeden kasıt ne? neyin gövdesi?

--------------------------------------------------
Note added at 3 Min. (2007-02-16 10:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

şayet burada kasdedilen Silo ise o zaman (Alluminumsilo)

--------------------------------------------------
Note added at 36 Min. (2007-02-16 11:30:43 GMT)
--------------------------------------------------

O zaman [Aluminiumsilo]

--------------------------------------------------
Note added at 49 Min. (2007-02-16 11:43:21 GMT)
--------------------------------------------------

veya "Silokörper aus Aluminium" - "Alu-Silokörper" gibi alternatifler kullanilabilir

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 11:59:30 GMT)
--------------------------------------------------

(SILO)-Auflieger Halbrahmenkonstruktion şeklinde de ifade edilebilir...

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 12:15:00 GMT)
--------------------------------------------------

Auflieger-Fahrgestell als Halbrahmenkontruktion aus Aluminium şeklinde de olabilir

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 12:24:35 GMT)
--------------------------------------------------

aluminyum şasi = Fahrgestell aus Aluminium veya Alu-Fahrgestell
düşük boş ağırlık = niedriges Leergewicht
Aluminium gövde = Alu-Körper veya Silokörper aus Aluminum

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Cok tesekkurler